اخبار صنعت

تنش دیپلماتیک لتونی، متحد آمریکا با بلاروس

لتونی از کشورهای متحد آمریکا در اروپای شرقی از اخراج دیپمات های بلاروس از خاک خود خبر داده است.

28 خرداد 1400

مصدومیت هافبک استقلال از ناحیه مچ پا، مهدی پور به نفت می رسد؟

هافبک استقلال در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان مصدوم شده است و باید دید به بازی فردا شب خواهد رسید یا خیر.

23 خرداد 1400

5 شگفتی طبیعی که به دست بشر ساخته شده اند!

بسیاری از مکان های شگفت انگیز سیاره ما یا مکان های طبیعی هستند که از زمان های بسیار قدیم در این کره خاکی وجود داشته اند، یا این ها ساخت انسان ها هستند که توسط افراد مشهور طراحی شده اند. در گزارش امروز شما را به سفری سریع به پنج مکان در سراسر دنیا می رسانیم...

11 خرداد 1400

صادرات یک میلیارد دلاری شرکت های دانش بنیان در سال 2020

پنجمین رویداد یکشنبه های صادراتی صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور هیات تجاری در حوزه های سلامت و صنعت ساختمان از کشور بوسنی و هرزگوین به منظور ارائه مشاوره و مدیریت صادرات محصولات دانش بنیان در محل صندوق نوآوری برگزار گردید. ...

9 خرداد 1400

خبرنگاران مربی نفت مسجدسلیمان: بازی سختی مقابل مس رفسنجان داریم

اهواز - خبرنگاران - مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی سختی مقابل مس رفسنجان داریم اما با این وجود تنها به فکر سه امتیاز بازی هستیم.

26 اردیبهشت 1400

کلنگ زنی نخستین کارخانه بازیابی پسماندهای شهری در جنوب شرق تهران

کلنگ احداث نخستین کارخانه تفکیک و بازیابی پسماندهای شهری MRF در راستای اهداف توسعه پایدار و طرح جامع مدیریت پسماند با حضور شهرداران مناطق 15 و 16 در منطقه 15 به زمین خورد.

24 اردیبهشت 1400

اشخاصی که ترمز توسعه استان هستند را شناسایی و معرفی کنید!

استاندار خراسان رضوی در دیدار با اعضای انجمن های صنایع همگن - خانه صنعت، معدن و تجارت استان خطاب به مدیران تاکید نمود: کسانی که ترمز توسعه استان هستند، شناسایی و معرفی کنید.

18 اردیبهشت 1400

بازار نفت متلاطم ماند

قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی تحت تاثیر تجدید قرنطینه ها در اروپا و آسیا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، چهار درصد ریزش کرد.

22 فروردین 1400

احضار وزرای جهاد کشاورزی و صمت به دادسرا

به گزارش خبرنگاران، با توجه به مسائل به وجودآمده در روزهای پایانی سال و گرانی برخی اقلام غذایی از جمله گوشت مرغ و محصولات کشاورزی، وزرای جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت برای بیان توضیحات در این باره، به دادسرای دیوان محاسبات کشور احضار خواهند شد.

20 فروردین 1400

برای رقابتی شدن صادراتی، به صادرکنندگان بوشهری یارانه حمل ونقل اختصاص یابد

رئیس اتاق بازرگانی استان بوشهر گفت: صادرنمایندگان استان بوشهر سال جاری با همه مشکلاتی که به دنبال شیوع کرونا و تحریم های ظالمانه دشمن ایجاد شد، پیروز شدند در 10 ماه نخست سال جاری با احتساب میعانات گازی نزدیک به 20 میلیون تن کالا به ارزش پنج میلیارد دلار...

18 فروردین 1400

سازه ال اس اف (LSF) چیست و چه کاربردهایی در ساختمان سازی دارد؟

هر ساله فناوری های نوینی وارد صنعت ساختمان می شوند که هدف از اجرا و توسعه بسیاری از آن ها به حداقل رساندن وزن سازه های فولادی و بتنی است. دستیابی به این مهم به ویژه برای کشورهای زلزله خیزی همچون ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سازه ال اس اف (LSF) یکی...

19 اسفند 1399

خبرنگاران کمیسیون صنایع مجلس نحوه عرضه محصولات فولادی در بورس را آنالیز کرد

تهران- خبرنگاران - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از میزان و نحوه عرضه محصولات فولادی در بورس، چگونگی رصد بازار، نحوه صادرات و چگونگی مدیریت آن در کمیسیون متبوع خود اطلاع داد.

11 اسفند 1399

فرصت یکماهه برای مشخص تکلیف دستگاه های استخراج رمز ارز

عباس آشتیانی رئیس کمیسیون بلاک چین و رمزارز نظام صنفی رایانه ای کشور (نصر) از معین فرصت یکماهه برای معین تکلیف دستگاه های استخراج رمز ارز (ماینینگ) اطلاع داد.

10 اسفند 1399

وزارت نیرو، برگزاری نشست تخصصی اطلس اجتماعی آب

خبرنگاران - نشست تخصصی اطلس اجتماعی آب، همزمان با سومین روز از نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب در غرفه نمایشگاه جانبی شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار گردید.

26 بهمن 1399

سئو سایت، مهمترین اصل در بازاریابی اینترنتی

رپرتاژ آگهی - سئو حرفه ای امروزه، به یکی از اساسی ترین مطالب، در بازاریابی اینترنتی تبدیل شده و فرقی نمی کند که کسب و کارمان در چه حوزه و صنعتی است. از هر شاخه ای که باشیم، اگر دوست داریم روز به روز مشتریان خود را افزایش دهیم، باید با این علم آشنا باشیم....

20 بهمن 1399

خبرنگاران 30 سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد گنبدکاووس اهدا شد

گنبدکاووس - خبرنگاران - همزمان با فرارسیدن ایام ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار امروز پنجشنبه 30 سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گنبدکاووس اهدا شد.

4 بهمن 1399

خبرنگاران مدیرکل غله خراسان شمالی: مشکل کمبود آرد نداریم

بجنورد- خبرنگاران- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: هم اکنون ماهانه هشت هزار و 400 تن آرد بین نانوایی های استان توزیع می گردد بنابراین مسئله ای در این زمینه نداریم.

1 بهمن 1399

علت مرگ سریالی نهنگ&zwnjها در جزیره کیش تعیین شد

در پی انتشار خبر به گل نشستن دو نهنگ در ساحل جزیره کیش که در رخدادی نادر در فاصله 10 روز از یکدیگر رخ داد بر آن شدیم تا آخرین اطلاعات و اخبار مربوطه را در قالب مقاله ای گردآوری کنیم. بعد از نهنگی که آخرین روز آبانماه در ساحل سیمرغ کیش به گل نشست، سه شنبه 11...

19 دی 1399

جلوگیری از جابجایی بیش از600 میلیون لیتر سوخت غیر مجاز

معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: الکترونیکی شدن خدمات تخصصی بخش آب مانع جابجایی 660 میلیون لیتر سوخت غیرمجاز شد، زیرا پیشتر با مدارک جعلی این امر انجام می شد.

16 دی 1399

دانستنی های جالب درباره روستای ابیانه

روستای ابیانه که از توابع بخش مرکزی شهرستان نطنز در استان اصفهان است در 40 کیلومتری شمال غربی نطنز، در دامنهٔ کوه کرکس قرار گرفته است که ارتفاع آن از سطح دریا 2222 متر می باشد. روستای ابیانه با آب و هوای معتدل، دارای موقعیت طبیعی مساعد، معماری بومی و بنا...

11 دی 1399
تعداد: (119)