کسب و کار

صادرات یک میلیارد دلاری شرکت های دانش بنیان در سال 2020

پنجمین رویداد یکشنبه های صادراتی صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور هیات تجاری در حوزه های سلامت و صنعت ساختمان از کشور بوسنی و هرزگوین به منظور ارائه مشاوره و مدیریت صادرات محصولات دانش بنیان در محل صندوق نوآوری برگزار گردید. ...

9 خرداد 1400

5 حمایت جدید مجلس از بورس ، وعده های قالیباف برای سهامداران

به گزارش خبرنگاران، جلسه بررسی راهکارهای بهبود شرایط بازار سرمایه در حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

4 خرداد 1400

پیگیری شکایت مصرف کنندگان در سامانه جامع گارانتی، فریب مشتریان نصب و تعمیر لوازم خانگی به سرانجام می رسد؟

علیرغم راه اندازی سامانه جامع گارانتی هنوز مصرف کنندگان از فراهم بودن امکان استعلام اصالت گارانتی کالای خریداری شده خبر ندارند و اطلاع رسانی مناسبی در مورد شیوه کارکرد سامانه جامع گارانتی، توسط متولیان این امر انجام نشده است.

29 اردیبهشت 1400

استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان این بار در علی آباد کتول ، تزریق واکسن به پیمانکار، یک مدیر و 2 کارمند شهرداری

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان در علی آباد کتول اطلاع داد و گفت: تزریق واکسن به چند کارمند شهرداری اجرا شده است.

19 اردیبهشت 1400

بازداشت 8 خبرنگار میانماری به خاطر پوشش خبری اعتراضات مردمی

خبرگزاری آسوشیتدپرس از دستگیری خبرنگار خود و 7 خبرنگار دیگر میانماری به اتهام پوشش رسانه ای اعتراضات بر ضدکودتای ارتش، خبر داده است.

28 فروردین 1400

بازار نفت متلاطم ماند

قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی تحت تاثیر تجدید قرنطینه ها در اروپا و آسیا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، چهار درصد ریزش کرد.

22 فروردین 1400

برای رقابتی شدن صادراتی، به صادرکنندگان بوشهری یارانه حمل ونقل اختصاص یابد

رئیس اتاق بازرگانی استان بوشهر گفت: صادرنمایندگان استان بوشهر سال جاری با همه مشکلاتی که به دنبال شیوع کرونا و تحریم های ظالمانه دشمن ایجاد شد، پیروز شدند در 10 ماه نخست سال جاری با احتساب میعانات گازی نزدیک به 20 میلیون تن کالا به ارزش پنج میلیارد دلار...

18 فروردین 1400

قیمت لبنیات از اول سال 545 بار تغییر کرد!

انواع محصولات لبنی طی امسال 545 مرتبه تغییر قیمت را تجربه کرده اند و هر کدام از مسئولان دلایلی برای این افزایش قیمت ها عنوان می کنند.

17 فروردین 1400

پرداخت وام به دارندگان سهام عدالت بدون ضامن خبرنگاران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس از ارائه تسهیلات به دارندگان سهام عدالت در استان فارس خبر داد.

7 فروردین 1400

ال جی توسعه موبایل لوله شونده را رها کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، شرکت ال جی از سال گذشته درباره موبایل لوله شونده اخباری منتشر می کند. اما اکنون به نظر می رسد این شرکت کره ای توسعه آن و همچنین دو موبایل نوآورانه دیگر را متوقف کرده است.

30 اسفند 1399

یکی از مدیران ارشد بانک مرکزی بازداشت شد

براساس گزارش خبرگزاری مهر یکی از مدیران ارشد ارزی بانک مرکزی به اتهام دریافت رشوه در پرونده توزیع 35 میلیارد دلار ارزهای مداخله ای بانک مرکزی بازداشت شد.

29 اسفند 1399

تفاهم نامه همکاری مشترک بین صندوق توسعه و حوزه هنری امضا شد

به نقل از پایگاه خبری صابتا، این تفاهم نامه به منظور بهره برداری بهینه از ظرفیت های ملی و ایجاد هم افزایی و تعامل بین دستگاهی و تعریف کاربری جدید برای بناهای تاریخی به امضای مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی...

12 اسفند 1399

سومین کتابخانه مردمی امیرحسین فردی هم رو به تعطیلی است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خراسان رضوی زنده یاد امیرحسین فردی، نویسنده انقلابی که خود از موسسان کتابخانه مسجد جواد الائمه (ع) بود، پس از انقلاب به حوزه هنری پیوست و از ستون های اولیه این نهاد تاثیرگذار فرهنگی شد. حالا چند سالی است در مشهد به همت جمعی...

7 اسفند 1399

تخلف شرکت های خصوصی در به کارگیری نیروهای غیر متخصص به جای پرستار، جزئیات شرایط تغییر شرایط قراردادی ها

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران با اشاره به استخدام و تبدیل شرایط 30 هزار پرستار به تشریح این اقدامات پرداخت.

22 بهمن 1399

سئو سایت، مهمترین اصل در بازاریابی اینترنتی

رپرتاژ آگهی - سئو حرفه ای امروزه، به یکی از اساسی ترین مطالب، در بازاریابی اینترنتی تبدیل شده و فرقی نمی کند که کسب و کارمان در چه حوزه و صنعتی است. از هر شاخه ای که باشیم، اگر دوست داریم روز به روز مشتریان خود را افزایش دهیم، باید با این علم آشنا باشیم....

20 بهمن 1399

خبرنگاران جوانی کردن چه ویژگی هایی دارد؟

تهران - خبرنگاران - روانشناس بالینی و استاد دانشگاه در تبیین مفهوم جوانی کردن با اشاره به ضرب المثل اندازه نگه دار که اندازه نکوست گفت: حفظ تعادل در لذت بردن از لحظات جوانی و برنامه ریزی و اهتمام برای دستیابی به اهداف ومقاصد زندگی از ویژگی های جوانی کردن...

11 بهمن 1399

خبرنگاران مدیرکل غله خراسان شمالی: مشکل کمبود آرد نداریم

بجنورد- خبرنگاران- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: هم اکنون ماهانه هشت هزار و 400 تن آرد بین نانوایی های استان توزیع می گردد بنابراین مسئله ای در این زمینه نداریم.

1 بهمن 1399

مالیات بر خانه های خالی؛ هیچ برای دولت، همه چیز برای مردم

مالیات بر خانه های خالی یک مالیات تنظیمی است که هدف اصلی آن تحریک صاحبان خانه ها به عرضه آن ها، به منظور کاهش قیمت ها در بازارهای اجاره و فروش مسکن است.

20 دی 1399

چگونگی شفاف سازی قیمت گوشی در بازار

دبیر انجمن موبایل، تبلت و لوازم جانبی با بیان اینکه نرخ های محاسبه قیمت تمام شده برای موبایل بسیار متغیر است، مطرح نمود که با اجرایی شدن طرح افق که قیمت کالا از فروشنده تا خریدار در سامانه ثبت می گردد، می توان در بازار موبایل شفافیت ایجاد کرد.

17 دی 1399

جلوگیری از جابجایی بیش از600 میلیون لیتر سوخت غیر مجاز

معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: الکترونیکی شدن خدمات تخصصی بخش آب مانع جابجایی 660 میلیون لیتر سوخت غیرمجاز شد، زیرا پیشتر با مدارک جعلی این امر انجام می شد.

16 دی 1399
تعداد: (103)