امکان گردشگردی در فضا فراهم می گردد!

به گزارش وبلاگ زرسید، استارتاپ گردشگری فضایی Space Perspective به تازگی اعلام نموده که توانسته است 7 میلیون دلار بودجه اضافه به وسیله سرمایه گذاران جدید خود یعنی دو شرکت Prime Movers Lab و Base Ventures دریافت کند. شرکت گردشگری Space Perspective توسط دو نفر با نام های Jane Poynter و Taber MacCallum راه اندازی شده است؛ این دو فرد در گذشته نیز شرکت بالون استراتوسفری World View را تاسیس نموده بودند که اکنون روی پروژه Spaceship Neptune تمرکز نموده است.

امکان گردشگردی در فضا فراهم می گردد!

در حال حاضر شرکت Space Perspective یک سفینه فضایی با نام نپتون طراحی نموده است که توانایی جا به جایی حداکثر هشت مسافر در یک سفر شش ساعته را دارد؛ لازم به ذکر است بخش از این سفر فضایی شامل دو ساعت تردد در بخش بالایی جو زمین و بر فراز اقیانوس اطلس می گردد.

برگزاری اولین سفر آزمایشی سفینه Space Perspective در اوایل سال 2021

قرار است اولین سفر آزمایشی این سفینه در سه ماهه نخست سال 2021 انجام خواهد شد که این پرواز بدون هیچ گونه سرنشینی و با فشار پایین تر از آزمایش نهایی این سفینه انجام خواهد شد. پیش بینی می گردد اولین پرواز رسمی این سفینه به همراه مسافران در سال 2024 انجام گردد؛ اما پیش فروش بلیط های این سفینه از سال آبنده شروع شده و افرادی که علاقه مند به پرواز در فضا هستند می توانند این بلیط را خریداری نمایند.

در حال حاضر دو سرمایه گذار عظیم Space Perspective روی موضوع ارتباطات و حمل محموله با فضا نیز فعالیت دارند؛ با این حال باید منتظر بود و دید اولین آزمایش سفینه مسافرتی Space Perspective موفقیت آمیز خواهد بود یا در اولین آزمایش این سفینه شکست خواهد نمود.

باشگاه وبلاگ زرسید

منبع: گردشبان

به "امکان گردشگردی در فضا فراهم می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان گردشگردی در فضا فراهم می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید