مقالات گردشگری

تنش دیپلماتیک لتونی، متحد آمریکا با بلاروس

لتونی از کشورهای متحد آمریکا در اروپای شرقی از اخراج دیپمات های بلاروس از خاک خود خبر داده است.

28 خرداد 1400

آسیاب بادی نشتیفان؛ شاهکار مهندسی عصر صفویه، عکس

آسیاب ها یا آس بادهای نشتیفان از جاذبه های زیبای روستای نشتیفان هستند. نشتیفان در جنوب شرقی خوا فقرار داردو از جاهای دیدنی استان خراسان رضوی محسوب می شود.

23 خرداد 1400

موزه ملی صنایع دستی و 2 دهه حسرت برای بازگشایی

ایسنا/ این خبر پیرامون موزه ملی صنایع دستی و 2 دهه حسرت برای بازگشایی برای شما نگارش شد.

22 خرداد 1400

مقررات سفر به امارات تغییر کرد، تست PCR و قرنطینه الزامی شد

از اسفندماه سال گذشته صدور ویزای امارات برای اتباع ایرانی از سرگرفته شده و تعداد پروازها نیز رو به افزایش است. بنا به گزارش آژانس های گردشگری، حجم سفر ایرانی ها به امارات در تعطیلات نوروز حتی از ترکیه هم بیشتر بود. اگرچه طبق اعلام گمرک، مسافرت های خارجی...

19 خرداد 1400

5 شگفتی طبیعی که به دست بشر ساخته شده اند!

بسیاری از مکان های شگفت انگیز سیاره ما یا مکان های طبیعی هستند که از زمان های بسیار قدیم در این کره خاکی وجود داشته اند، یا این ها ساخت انسان ها هستند که توسط افراد مشهور طراحی شده اند. در گزارش امروز شما را به سفری سریع به پنج مکان در سراسر دنیا می رسانیم...

11 خرداد 1400

خونتا: تا زمانی که ثبات در میانمار برقرار نشود فرستاده آ.سه.آن به کشور نمی آید

خونتای میانمار گفت، با سفر فرستاده آ.سه.آن به این کشور تا زمان برقراری ثبات در میانمار موافق نیست.

9 خرداد 1400

آمار قربانیان کرونا از 71 هزار نفر گذشت

تهران (پانا) - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد که با فوت 407 نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید19 در شبانه روز گذشته تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به 71 هزار و 758 نفر رسید. بیش از 209 هزار نفر در کشور با دریافت هر دو دوز واکسن کرونا واکسینه...

3 خرداد 1400

اشرف غنی: طالبان با خروج نیروهای خارجی دلیلی برای ادامه جنگ ندارد

رئیس جمهور افغانستان تاکید نمود که با خروج نیروهای خارجی طالبان دلیلی برای ادامه جنگ ندارد و از این گروه خواست در دولت ادغام شده و قانون اساسی را بپذیرد.

31 اردیبهشت 1400

اشخاصی که ترمز توسعه استان هستند را شناسایی و معرفی کنید!

استاندار خراسان رضوی در دیدار با اعضای انجمن های صنایع همگن - خانه صنعت، معدن و تجارت استان خطاب به مدیران تاکید نمود: کسانی که ترمز توسعه استان هستند، شناسایی و معرفی کنید.

18 اردیبهشت 1400

پاک سازی تفرجگاه دوراهی میمند فیروزآباد

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، درنا شهبازی امروز 26 فروردین ماه 1400، اظهار کرد: با حضور گروه طبیعت گردی فرهنگ شهر من و دوستداران طبیعت و گردشگری زباله های تفرجگاه دوراهی میمند جمع آوری شد.

17 اردیبهشت 1400

تصمیم گیری سفر به خارج از تهران به هفته بعد موکول شد

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل سفر های نوروزی استان تهران اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا سفر به شهر های قرمز و نارنجی ممنوع و به شهر های زرد و آبی بلامانع است.

13 اردیبهشت 1400

سفر فرهاد مجیدی به دبی خبرنگاران

سرمربی استقلال بعد از بازی با پیکان به دبی سفر کرد.

2 اردیبهشت 1400

حضور کمالوند در استقلال منتفی شد، سفر به اهواز برای همراهی شاهین

به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی در حالی به عنوان سرمربی تیم استقلال انتخاب شد که فراز کمالوند را در لیست کادر فنی خود به باشگاه استقلال معرفی کرد. کمالوند که سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر بود، روز گذشته هم در تمرین استقلال حضور یافت و این تیم را تمرین...

8 فروردین 1400

کمالوندی: نشست ایران و آژانس در سطح معاون مدیرکل خواهد بود

سخنگوی سازمان انرژی اتمی نشست اوایل آوریل ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی را در راستای تعاملات فنی دو طرف و در چارچوب موضوعات پادمانی برشمرد و گفت که این نشست در سطح معاون مدیرکل برگزار خواهد شد.

5 فروردین 1400

چرا استنلی کوبریک وسواس گونه به رنگ قرمز علاقه داشت؟

استنلی کوبریک، کارگردان، فیلم نامه نویس و تهیه کننده برجسته که از نظر بسیاری به عنوان یکی از تأثیرگذارترین فیلم سازان تاریخ سینما شناخته می شود، در طول دوران کاری خود توانست سبک منحصر به فرد و بی نظیری را توسعه دهد.

4 فروردین 1400

برقراری پرواز ها بین نجف با تهران و مشهد، منعی برای صدور مجوز پرواز به عراق وجود ندارد

محمدحسن ذیبخش گفت: پرواز های شرکت های هواپیمایی عراقی با رعایت پروتکل های بهداشتی بین دو کشور در هفته جاری از سرگرفته شده است و منعی برای صدور مجوز پرواز ها به عراق وجود ندارد.

25 اسفند 1399

پارک کوهستانی مشهد، بام خورشید

اگر فکر می کنید که مشهد فقط یک شهر زیارتیست سخت در اشتباهید. شهر مشهد با توجه به زائرپذیر بودن امکانات تفریحی و رفاهی زیادی دارد که یکی از آن ها تبدیل کوهستان به پارک کوهستانی مشهد است.

20 اسفند 1399

تفاهم نامه همکاری مشترک بین صندوق توسعه و حوزه هنری امضا شد

به نقل از پایگاه خبری صابتا، این تفاهم نامه به منظور بهره برداری بهینه از ظرفیت های ملی و ایجاد هم افزایی و تعامل بین دستگاهی و تعریف کاربری جدید برای بناهای تاریخی به امضای مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی...

12 اسفند 1399

زمان نشست خبری یحیی گل محمدی مشخص شد

زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دیدار معوقه از هفته ششم لیگ برتر فصل 1400-1399 اعلام شد.

17 بهمن 1399

خبرنگاران تردد در جاده های برفی شمیرانات جریان دارد

تهران- خبرنگاران- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شمیرانات گفت: با بارش شدید برف در محورهای لواسانات و رودبار قصران عملیات نمک پاشی و برف روبی آغاز شد و با تلاش عوامل راهداری تا این لحظه شاهد انسداد هیچ یک از مسیرهای اصلی و روستایی این منطقه نیستیم....

9 بهمن 1399
تعداد: (115)