اخبار اقتصادی

ناتو طرح های بدخواهانه ای علیه روسیه در سر می پروراند، انتظار زیادی از دیدار پوتین-بایدن نداریم

وزیر خارجه روسیه با اشاره به نقض تعهدات ناتو درباره عدم گسترش این سازمان به سمت مرزهای این کشور و استقرار نیروهای نظامی در کشورهای تازه عضو ناتو، این واقعیت ها را گویای طرح های بدخواهانه ضدروسی ارزیابی کرد.

4 تیر 1400

تنش دیپلماتیک لتونی، متحد آمریکا با بلاروس

لتونی از کشورهای متحد آمریکا در اروپای شرقی از اخراج دیپمات های بلاروس از خاک خود خبر داده است.

28 خرداد 1400

آسیاب بادی نشتیفان؛ شاهکار مهندسی عصر صفویه، عکس

آسیاب ها یا آس بادهای نشتیفان از جاذبه های زیبای روستای نشتیفان هستند. نشتیفان در جنوب شرقی خوا فقرار داردو از جاهای دیدنی استان خراسان رضوی محسوب می شود.

23 خرداد 1400

موزه ملی صنایع دستی و 2 دهه حسرت برای بازگشایی

ایسنا/ این خبر پیرامون موزه ملی صنایع دستی و 2 دهه حسرت برای بازگشایی برای شما نگارش شد.

22 خرداد 1400

مقررات سفر به امارات تغییر کرد، تست PCR و قرنطینه الزامی شد

از اسفندماه سال گذشته صدور ویزای امارات برای اتباع ایرانی از سرگرفته شده و تعداد پروازها نیز رو به افزایش است. بنا به گزارش آژانس های گردشگری، حجم سفر ایرانی ها به امارات در تعطیلات نوروز حتی از ترکیه هم بیشتر بود. اگرچه طبق اعلام گمرک، مسافرت های خارجی...

19 خرداد 1400

صادرات یک میلیارد دلاری شرکت های دانش بنیان در سال 2020

پنجمین رویداد یکشنبه های صادراتی صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور هیات تجاری در حوزه های سلامت و صنعت ساختمان از کشور بوسنی و هرزگوین به منظور ارائه مشاوره و مدیریت صادرات محصولات دانش بنیان در محل صندوق نوآوری برگزار گردید. ...

9 خرداد 1400

5 حمایت جدید مجلس از بورس ، وعده های قالیباف برای سهامداران

به گزارش خبرنگاران، جلسه بررسی راهکارهای بهبود شرایط بازار سرمایه در حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

4 خرداد 1400

اشرف غنی: طالبان با خروج نیروهای خارجی دلیلی برای ادامه جنگ ندارد

رئیس جمهور افغانستان تاکید نمود که با خروج نیروهای خارجی طالبان دلیلی برای ادامه جنگ ندارد و از این گروه خواست در دولت ادغام شده و قانون اساسی را بپذیرد.

31 اردیبهشت 1400

پیگیری شکایت مصرف کنندگان در سامانه جامع گارانتی، فریب مشتریان نصب و تعمیر لوازم خانگی به سرانجام می رسد؟

علیرغم راه اندازی سامانه جامع گارانتی هنوز مصرف کنندگان از فراهم بودن امکان استعلام اصالت گارانتی کالای خریداری شده خبر ندارند و اطلاع رسانی مناسبی در مورد شیوه کارکرد سامانه جامع گارانتی، توسط متولیان این امر انجام نشده است.

29 اردیبهشت 1400

نشست کمیسیون مشترک برجام امروز برگزار می گردد

اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای گفت که نشست کمیسیون مشترک برجام امروز شنبه 28 فروردین در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارت های امور خارجه ایران و گروه 1+4 به صورت حضوری در وین تشکیل می گردد.

28 اردیبهشت 1400

اشخاصی که ترمز توسعه استان هستند را شناسایی و معرفی کنید!

استاندار خراسان رضوی در دیدار با اعضای انجمن های صنایع همگن - خانه صنعت، معدن و تجارت استان خطاب به مدیران تاکید نمود: کسانی که ترمز توسعه استان هستند، شناسایی و معرفی کنید.

18 اردیبهشت 1400

آمریکا و انگلیس: پایبندی مجدد ایران به برجام یک ضرورت است! خبرنگاران

سران آمریکا و انگلیس به رغم عهدشکنی آشکار و عدم پایبندی به مفاد توافق هسته ای با ایران، بار دیگر بر ضرورت پایبندی مجدد تهران به این توافق تأکید کردند!

4 اردیبهشت 1400

ظرفیت های بودجه 1400 برای تامین اقتصادی پروژه های انتفاعی زیربنایی خبرنگاران

طرح تاسیس صندوق پروژه یکی از امکانات مهمی است که در بسیاری از کشور ها برای تامین مالی طرح های زیربنایی مالی مورد استفاده قرار می گیرد. مسائل قانونی این شیوه تامین مالی باعث شده است تا از این امکان در کشور ما بدرستی استفاده نشود.

29 فروردین 1400

بازار نفت متلاطم ماند

قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی تحت تاثیر تجدید قرنطینه ها در اروپا و آسیا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، چهار درصد ریزش کرد.

22 فروردین 1400

احضار وزرای جهاد کشاورزی و صمت به دادسرا

به گزارش خبرنگاران، با توجه به مسائل به وجودآمده در روزهای پایانی سال و گرانی برخی اقلام غذایی از جمله گوشت مرغ و محصولات کشاورزی، وزرای جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت برای بیان توضیحات در این باره، به دادسرای دیوان محاسبات کشور احضار خواهند شد.

20 فروردین 1400

برای رقابتی شدن صادراتی، به صادرکنندگان بوشهری یارانه حمل ونقل اختصاص یابد

رئیس اتاق بازرگانی استان بوشهر گفت: صادرنمایندگان استان بوشهر سال جاری با همه مشکلاتی که به دنبال شیوع کرونا و تحریم های ظالمانه دشمن ایجاد شد، پیروز شدند در 10 ماه نخست سال جاری با احتساب میعانات گازی نزدیک به 20 میلیون تن کالا به ارزش پنج میلیارد دلار...

18 فروردین 1400

قیمت لبنیات از اول سال 545 بار تغییر کرد!

انواع محصولات لبنی طی امسال 545 مرتبه تغییر قیمت را تجربه کرده اند و هر کدام از مسئولان دلایلی برای این افزایش قیمت ها عنوان می کنند.

17 فروردین 1400

پرداخت وام به دارندگان سهام عدالت بدون ضامن خبرنگاران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس از ارائه تسهیلات به دارندگان سهام عدالت در استان فارس خبر داد.

7 فروردین 1400

کمالوندی: نشست ایران و آژانس در سطح معاون مدیرکل خواهد بود

سخنگوی سازمان انرژی اتمی نشست اوایل آوریل ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی را در راستای تعاملات فنی دو طرف و در چارچوب موضوعات پادمانی برشمرد و گفت که این نشست در سطح معاون مدیرکل برگزار خواهد شد.

5 فروردین 1400

تظاهرات در القصیم و سرکوب اعتراضات توسط پلیس عربستان

نیروهای امنیتی عربستان تعدادی از شهروندان را که در شهر بریده در منطقه القصیم در اعتراض به سیاست های اقتصادی ولیعهد عربستان دست به تظاهرات زدند، بازداشت کردند.

3 فروردین 1400
تعداد: (200)