سه چهارم شهروندان آمریکایی معتقدند این کشور در راستا درستی حرکت نمی کند

به گزارش وبلاگ زرسید، جدیدترین نظرسنجی که امروز منتشر شد نشان می دهد سه چهارم مردم آمریکا معتقدند این کشور در حال حاضر در راستا درستی حرکت نمی کند.

سه چهارم شهروندان آمریکایی معتقدند این کشور در راستا درستی حرکت نمی کند

به گزارش به نقل از پایگاه خبری هیل، نظرسنجی پولیتیکو نشان می دهد 75 درصد از آمریکایی ها- یا به عبارتی از هر چهار شهروند سه نفر- معتقدند این کشور در حال حاضر جهت درستی را اتخاذ نکرده در حالی که تنها 25 درصد بر این باورند که راه کنونی ایالات متحده صحیح است و این می تواند حامل خبری بد برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در انتخابات آینده یعنی امسال باشد.

نتایج این نظرسنجی حاکی از بدبینی آمریکایی ها در سال انتخاباتی این کشور به رفتار و سیاست های دونالد ترامپ است. این در حالی است که ترامپ سعی داشته تا شعار هایی مانند آمریکا را بهترین نگه دار را رونق بخشد.

همچنین با شیوع جهانی ویروس کرونا شرایط مالی این کشور رو به وخامت رفته و کارگران زیادی خانه نشین و بیکار شده اند.

همچنین این نظر سنجی نشان می دهد 59 درصد از مردم آمریکا از عملکرد ترامپ ناراضی هستند و 47 درصد به طور قطع ابراز مخالفت با او داشته اند؛ تنها 39 درصد با ترامپ موافق بوده و گفته اند او روش درستی در اداره کشور دارد.

اکثریت شرکت کنندگان این نظرسنجی بر این باورند که جو بایدن، رقیب ترامپ در انتخابات آینده آمریکا، می تواند این کشور را دوباره به راه درست بکشاند. 46 درصد از شهروندان گفته اند بایدن بهتر از ترامپ قابلیت اداره ویروس کرونا را دارد، اما در مقابل 32 درصد ترامپ را تواناتر می دیدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سه چهارم شهروندان آمریکایی معتقدند این کشور در راستا درستی حرکت نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه چهارم شهروندان آمریکایی معتقدند این کشور در راستا درستی حرکت نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید