همایشها و نمایشگاه ها

ناتو طرح های بدخواهانه ای علیه روسیه در سر می پروراند، انتظار زیادی از دیدار پوتین-بایدن نداریم

وزیر خارجه روسیه با اشاره به نقض تعهدات ناتو درباره عدم گسترش این سازمان به سمت مرزهای این کشور و استقرار نیروهای نظامی در کشورهای تازه عضو ناتو، این واقعیت ها را گویای طرح های بدخواهانه ضدروسی ارزیابی کرد.

4 تیر 1400

رئیس جمهوری رومانی: حضور بیشتر ناتو در شرق اروپا لازم است

رئیس جمهوری رومانی پس از نشستی مجازی با حضور کشورهای شرقی عضو ناتو اروپا با حضور مجازی بایدن گفت، کشورهای شرق اروپا عضو ناتو تمایل دارند تا یک حضور بزرگتر نیروهای نظامی ائتلاف را در منطقه شاهد باشند.

25 خرداد 1400

صادرات یک میلیارد دلاری شرکت های دانش بنیان در سال 2020

پنجمین رویداد یکشنبه های صادراتی صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور هیات تجاری در حوزه های سلامت و صنعت ساختمان از کشور بوسنی و هرزگوین به منظور ارائه مشاوره و مدیریت صادرات محصولات دانش بنیان در محل صندوق نوآوری برگزار گردید. ...

9 خرداد 1400

وزارت نیرو، برگزاری نشست تخصصی اطلس اجتماعی آب

خبرنگاران - نشست تخصصی اطلس اجتماعی آب، همزمان با سومین روز از نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب در غرفه نمایشگاه جانبی شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار گردید.

26 بهمن 1399

تامین امنیت 610 کیلومتر مرز عراق با سوریه با مشارکت حشدالشعبی

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق از فرایند تامین امنیت 610 کیلومتر مرز با سوریه با مشارکت نیرو های سازمان الحشد الشعبی خبر داد.

7 بهمن 1399

کرونا لوگوی کدام خودروسازان را تغییر داد؟

شیوع ویروس کرونا به بحران های زیادی در جهان دامن زده است. متخصصان و دست اندرکاران سلامت براین باورند فاصله گذاری اجتماعی بهترین راه حل برای شکست این ویروس است. خودروسازان نیز از این قافله عقب نمانده و در راستای تطبیق با شرایط فعلی اقداماتی مانند توقف...

11 دی 1399

خبرنگاران بازنگری هنر خوشنویسی در دوران کرونا

اهواز - خبرنگاران - هنر خوشنویسی در دوره شیوع ویروس کرونا به رغم اینکه فعالان و علاقمندان این رشته را با محدودیت هایی روبرو کرده است اما فرصتی برای بازنگری در آثار و شیوه های تدریس به وجود آورده است.

6 آذر 1399

حمله تروریستی به پالایشگاه آموای ونزوئلا

رییس جمهور ونزوئلا بیان کرد پالایشگاه نفت آموای هدف یک حمله تروریستی قرار گرفته که در آن از یک سلاح قدرتمند استفاده شده است اما این کشور ذخایر بنزین معادل مصرف 20 روز دارد.

3 آذر 1399

نخست وزیر ژاپن دوباره راهی بیمارستان شد

به گفته منابع مطلع، نخست وزیر ژاپن امروز دوباره راهی بیمارستان شده و علت آن بررسی پزشکی نیست، بلکه درمان یک بیماری مزمن است.

17 مهر 1399

خبرنگاران رییس جمهور خط دوم راه آهن کرج -قزوین را افتتاح می نماید

کرج - خبرنگاران - استاندار البرز اظهار داشت که خط دوم راه آهن کرج -قزوین فردا پنجشنبه توسط رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می گردد.

2 شهریور 1399

ووشو رئیسی از جنس خودش می خواهد، انتخابات آینده اهمیت زیادی دارد

محسن احمدی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: ووشو ایران سالهای گذشته فرایند بسیار خوبی طی نموده و در مسابقات جهانی و قاره ای نتایج خوبی کسب نموده است، به همین دلیل آینده این رشته خیلی اهمیت دارد و باید با جدیت بیشتری به انتخابات توجه گردد.

28 مرداد 1399

آخرین مقام در لیست اخراجی های ترامپ هم لو رفت

ایسنا نوشت: بر اساس گزارش رسانه های آمریکا دونالد ترامپ چند روز پیش به سبب اختلاف نظر با مارک اسپر بر سر دیدگاه های متناقض در خصوص استفاده از نظامیان برای سرکوب اعتراضات سراسری آمریکا خواهان اخراج این وزیر دفاع آمریکا شده بود اما بعدا چند مشاور و قانونگذار...

20 مرداد 1399

فقر و بیماری کرونا در هائیتی جان مردم را می گیرد

پدیدار شدن اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در هائیتی مقام های این کشور و کارشناسان مسائل بشردوستانه را درباره نقص سیستم ایمنی مردم این کشور و احتمال بالای ابتلای آنها مضطرب کرد اما پیامدهای اقتصادی این همه گیری می تواند برای طبقه فقیر هائیتی حتی کُشنده...

12 تیر 1399

معرفی هتل لیلا بمبئی ، 5 ستاره

هتل لیلا بمبئی | Leela Mumbai Hotelاین هتل که در سال 1986 ساخته شده است، تنها 5 دقیقه از فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی فاصله دارد، یک اقامتگاه لوکس با 6 گزینه برای انتخاب رستوران و مجهز به استخر در فضای باز، مرکز تناسب اندام و سالن بدنسازی است. هتل لیلا بمبئی...

25 خرداد 1399

پر بازدیدترین جاذبه های گردشگری دنیا (1)

نزدیک به 500 سال شهر ممنوعه در چین امپراطورها را در دل خود جای داد، شهری که فقط مختص به افرادی می شد که می توانستند وارد این شهر و یا از آن خارج شوند. در حال حاضر درهای این شهر به روی دنیاگرد ها باز شده است و همه می توانند این شهر زیبا و اعجاب انگیز را کشف نمایند....

26 اردیبهشت 1399

خبرنگاران وزیر راه آهن پاکستان: مطالبه مردم ما لغو تحریم های ایران است

اسلام آباد - خبرنگاران - وزیر راه آهن پاکستان روز شنبه گفت: لغو تحریم های یکجانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران مطالبه مشترک دولت و مردم پاکستان است و ما از آن قویاً حمایت می کنیم.

20 اردیبهشت 1399

42 مرکز ساماندهی دستفروشان تعطیل شد

شهرداری تهران مراکز ساماندهی دستفروشان را به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل کرد.

10 اردیبهشت 1399

افزایش نگرانی ها از ابتلای ترامپ به کرونا

به دنبال تماس نزدیک رئیس جمهور آمریکا با چند تن از نمایندگان کنگره که مشکوک به کرونا هستند، نگرانی ها در این کشور در خصوص احتمال ابتلای دونالد ترامپ به این ویروس افزایش یافته است.

8 اردیبهشت 1399

کاسبی کرونایی برخی شرکت های خصوصی

با شیوع ویروس کووید-19 دانشگاه ها و مدارس تعطیل شد و زمزمه هایی مبنی بر طولانی شدن ترم تحصیلی دانشگاه ها و تغییر برنامه آموزشی مدارس شنیده می شد. در نهایت تصمیم گرفته شد کلاس های دانشگاه ها به صورت مجازی برگزار شوند و دانش آموزان هم دروس خود را از صداوسیما...

8 اردیبهشت 1399

نمایشگاهی از بافته های ذهنی ایلیاتی

دست بافته های ایلیاتی که به صورت فی البداهه بافته می شوند و آن را ذهنی بافت می نامند، توسط ناصر پرهیزگار، استاد دست بافته های ایلیاتی به نمایش درآمده است.

18 فروردین 1399
تعداد: (36)