موبایل، تبلت و گجت ها

شروع سیستم شماره گذاری اینترنتی در دو مرکز پایتخت

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از شروع به کار سیستم شماره گذاری اینترنتی به صورت پایلوت در دو مرکز میثم و خاوران تهران اطلاع داد.

30 خرداد 1400

مقررات سفر به امارات تغییر کرد، تست PCR و قرنطینه الزامی شد

از اسفندماه سال گذشته صدور ویزای امارات برای اتباع ایرانی از سرگرفته شده و تعداد پروازها نیز رو به افزایش است. بنا به گزارش آژانس های گردشگری، حجم سفر ایرانی ها به امارات در تعطیلات نوروز حتی از ترکیه هم بیشتر بود. اگرچه طبق اعلام گمرک، مسافرت های خارجی...

19 خرداد 1400

پیگیری شکایت مصرف کنندگان در سامانه جامع گارانتی، فریب مشتریان نصب و تعمیر لوازم خانگی به سرانجام می رسد؟

علیرغم راه اندازی سامانه جامع گارانتی هنوز مصرف کنندگان از فراهم بودن امکان استعلام اصالت گارانتی کالای خریداری شده خبر ندارند و اطلاع رسانی مناسبی در مورد شیوه کارکرد سامانه جامع گارانتی، توسط متولیان این امر انجام نشده است.

29 اردیبهشت 1400

چگونه به اینترنت 5G وصل شویم؟

دیروز اولین سایت 5G همراه اول در برج ونک شهر تهران افتتاح شد. 4 اسفند هم دو سایت 5G همراه اول در دو نقطه شهر مشهد شروع به کار کردند.

14 فروردین 1400

ال جی توسعه موبایل لوله شونده را رها کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، شرکت ال جی از سال گذشته درباره موبایل لوله شونده اخباری منتشر می کند. اما اکنون به نظر می رسد این شرکت کره ای توسعه آن و همچنین دو موبایل نوآورانه دیگر را متوقف کرده است.

30 اسفند 1399

سازه ال اس اف (LSF) چیست و چه کاربردهایی در ساختمان سازی دارد؟

هر ساله فناوری های نوینی وارد صنعت ساختمان می شوند که هدف از اجرا و توسعه بسیاری از آن ها به حداقل رساندن وزن سازه های فولادی و بتنی است. دستیابی به این مهم به ویژه برای کشورهای زلزله خیزی همچون ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سازه ال اس اف (LSF) یکی...

19 اسفند 1399

چگونگی شفاف سازی قیمت گوشی در بازار

دبیر انجمن موبایل، تبلت و لوازم جانبی با بیان اینکه نرخ های محاسبه قیمت تمام شده برای موبایل بسیار متغیر است، مطرح نمود که با اجرایی شدن طرح افق که قیمت کالا از فروشنده تا خریدار در سامانه ثبت می گردد، می توان در بازار موبایل شفافیت ایجاد کرد.

17 دی 1399

جلوگیری از جابجایی بیش از600 میلیون لیتر سوخت غیر مجاز

معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: الکترونیکی شدن خدمات تخصصی بخش آب مانع جابجایی 660 میلیون لیتر سوخت غیرمجاز شد، زیرا پیشتر با مدارک جعلی این امر انجام می شد.

16 دی 1399

گیم کد بهترین مرجع خرید گیفت کارت

به گزارش خبرنگاران ؛ در صورت کلی کلمه گیفت کارت مانند کارت هدیه ایست که از بانک دریافت می کنیم و می توانیم به دوستان یا آشنایان هدیه دهیم در ایران گیفت کارت برای مواردی مثل خرید بازی و اپلیکیشن کاربرد دارد.

26 آذر 1399

دور زدن آلزایمر با خوراک ویژه مغز!

جام جم/ گاهی از خواب عمیق که بیدار می شویم، زمان و مکان را گم می کنیم. یادمان نمی آید صبح است یا عصر؛ امروز چند شنبه است و کی و کجا خواب مان برده است. حس بدی است؛ شکلی از گم شدن. تصور کنید این حال دائمی باشد. به تدریج بیماری پیش برود و کمی بعد حتی خودتان را...

10 آذر 1399

ردمی K30S با اسنپدراگون 865 و نمایشگر 144 هرتزی معرفی گشت

ردمی از جدیدترین گوشی هوشمند خود با دوربین 64 مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون 865 رونمایی کرد. ردمی K30S به نمایشگر 6.67 اینچی با رفرش ریت 144 هرتز مجهز شده و در حقیقت همان شیائومی می 10 تی محسوب می شود.

8 آذر 1399

واژگونی پژو پارس یک مصدوم بر جای گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت: واژگونی خودرو پارس در محور اردکان-چوپانان یک نفر مصدوم برجای گذاشت.

5 آبان 1399

مهارت های یادداشت برداری در کلاس

مهارت های یادداشت برداری در کلاس یک مهارت ضروری برای دانشجویان و از روش های صحیح مطالعه است، اما یادداشت برداری و ادغام اطلاعات از منابع مختلف از جمله کتاب های درسی، آزمایشگاه ها، بحث های آنلاین، سخنرانی ها و یا سمینارها می تواند چالش برانگیز باشد....

2 آبان 1399

سلامت مهم تر از بازگشایی مدارس

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا می گوید معمولا مدارس آخرین مکانی است که بعد از انتها همه گیری بیماری ها بازگشایی می شود.

29 مهر 1399

راهنمای جامع موفقیت!

روزنامه شهروند - حسام حیدری: در مورد موفقیت و راه های رسیدن به آن، کتاب های روانشناسی و انگیزشی زیادی نوشته شده که تمرکز اصلی آن ها بر ایجاد انگیزه و تمرکز برای رسیدن به هدف است. اما متأسفانه این کتاب ها که اغلب ترجمه هستند، متناسب با فرهنگ و خصوصیات اجتماعی...

4 مهر 1399

برنامه ریزی ترکیه برای افزایش نیروهای نظامی در لیبی

به گزارش خبرنگاران، روزنامه زمان چاپ ترکیه در مطلبی به نقل از منابع آگاه دولت این کشور نوشت: آنکارا برای تعامل با تصمیم اخیر مجلس مصر مبنی بر اعزام نیروی نظامی به لیبی طرحی را تهیه کرده که وجهه نظامی و دیپلماتیک دارد.

24 شهریور 1399

چگونه لپ تاپ خود را در خودرو شارژ کنیم؟

بسیاری از افراد برای کار و تفریح به لپ تاپ وابستگی دارند. اما وقتی در حین سفر از لپ تاپ خود استفاده می کنید، باید بدانید که چگونه می توان لپ تاپ را شارژ کرد.

18 شهریور 1399

معرفی گلکسی نوت 20 و فولد 2 در رویداد مجازی

طبق گزارش جدید خبرگزاری کره ای، سامسونگ تابستان امسال میلادی از گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 در رویدادی مجازی رونمایی خواهد نمود.

7 مرداد 1399

ایرادهای شبکه شاد رفع شد

سرپرست مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بیان کرد: در نسخه جدید ارائه شده از نرم افزار شبکه آموزش مجازی دانش آموزی (شاد)، ایرادات نسخه های قبلی رفع شد و دانش آموزان و معلمان می توانند با به روزرسانی نسخه قبلی، نسخه جدید را جایگزین و بهره برداری نمایند.

13 تیر 1399

معرفی هتل لیلا بمبئی ، 5 ستاره

هتل لیلا بمبئی | Leela Mumbai Hotelاین هتل که در سال 1986 ساخته شده است، تنها 5 دقیقه از فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی فاصله دارد، یک اقامتگاه لوکس با 6 گزینه برای انتخاب رستوران و مجهز به استخر در فضای باز، مرکز تناسب اندام و سالن بدنسازی است. هتل لیلا بمبئی...

25 خرداد 1399
تعداد: (38)