طراحی گرافیکی و چاپ

موزه ملی صنایع دستی و 2 دهه حسرت برای بازگشایی

ایسنا/ این خبر پیرامون موزه ملی صنایع دستی و 2 دهه حسرت برای بازگشایی برای شما نگارش شد.

22 خرداد 1400

بیش از 450 نسخه الکترونیکی کتاب های کانون در فروشگاه های اینترنتی

خبرگزاری خبرنگاران- نسخه الکترونیکی و صوتی بیش از 450 عنوان از کتاب های داستان و شعر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در فروشگاه های اینترنتی طاقچه و فیدیبو عرضه شده است.

31 اردیبهشت 1400

پیگیری شکایت مصرف کنندگان در سامانه جامع گارانتی، فریب مشتریان نصب و تعمیر لوازم خانگی به سرانجام می رسد؟

علیرغم راه اندازی سامانه جامع گارانتی هنوز مصرف کنندگان از فراهم بودن امکان استعلام اصالت گارانتی کالای خریداری شده خبر ندارند و اطلاع رسانی مناسبی در مورد شیوه کارکرد سامانه جامع گارانتی، توسط متولیان این امر انجام نشده است.

29 اردیبهشت 1400

قطعه نایاب برای ریش تراش سینا دادخواه در راه کتابفروشی ها

سینا دادخواه در گفت وگو با خبرنگاران ، با بیان اینکه کتابی از وی به زودی وارد بازار کتاب می شود گفت: داستان بلندم اواخر سال 99 مجوز گرفت و به زودی چاپ می شود. این کتاب که یک داستان بلند است قطعه نایاب برای ریش تراش نام دارد و کمتر از 100 صفحه است.

11 اردیبهشت 1400

تاریخچه برند آسیکس Asics؛ آغاز همه چیز از پاهای یک هشت پا

در سال 1977، کیاشیرو اونیتسوکا Kihachiro Onitsuka با همکاری دو شرکت دیگر برند آسیکس را پایه گذاری کرد و با شعار ذهن سالم در بدن سالم توانست به برند محبوب دل ورزشکاران و مردم عادی با سلایق مختلف تبدیل گردد.

3 بهمن 1399

جلوگیری از جابجایی بیش از600 میلیون لیتر سوخت غیر مجاز

معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: الکترونیکی شدن خدمات تخصصی بخش آب مانع جابجایی 660 میلیون لیتر سوخت غیرمجاز شد، زیرا پیشتر با مدارک جعلی این امر انجام می شد.

16 دی 1399

کرونا لوگوی کدام خودروسازان را تغییر داد؟

شیوع ویروس کرونا به بحران های زیادی در جهان دامن زده است. متخصصان و دست اندرکاران سلامت براین باورند فاصله گذاری اجتماعی بهترین راه حل برای شکست این ویروس است. خودروسازان نیز از این قافله عقب نمانده و در راستای تطبیق با شرایط فعلی اقداماتی مانند توقف...

11 دی 1399

مهارت های یادداشت برداری در کلاس

مهارت های یادداشت برداری در کلاس یک مهارت ضروری برای دانشجویان و از روش های صحیح مطالعه است، اما یادداشت برداری و ادغام اطلاعات از منابع مختلف از جمله کتاب های درسی، آزمایشگاه ها، بحث های آنلاین، سخنرانی ها و یا سمینارها می تواند چالش برانگیز باشد....

2 آبان 1399

نکات کاربردی هنگام بازدید از مکان های دیدنی

معمولاً مردم این موضوع را نمی دانند که هر کدام از جاذبه های گردشگری، آداب بازدید خاص خودشان را دارند. برای مثال، میزان توجهی که هنگام بازدید از یک موزه دارید، باید به مراتب بیشتر از دقتتان در جاهای دیگری مثل ساحل ها باشد. بهتر است قبل از سفر، کمی در مورد...

20 مهر 1399

برنامه ریزی ترکیه برای افزایش نیروهای نظامی در لیبی

به گزارش خبرنگاران، روزنامه زمان چاپ ترکیه در مطلبی به نقل از منابع آگاه دولت این کشور نوشت: آنکارا برای تعامل با تصمیم اخیر مجلس مصر مبنی بر اعزام نیروی نظامی به لیبی طرحی را تهیه کرده که وجهه نظامی و دیپلماتیک دارد.

24 شهریور 1399

بنیانگذار انتشارات جاویدان درگذشت

محمود علمی؛ بنیانگذار انتشارات جاویدان در سن 95 سالگی چشم از دنیا فروبست.

14 مرداد 1399

ابن اَبِی الدَّم؛ مولف تاریخ مظفری

شهاب الدین ابواسحاق همدانی حَمَوی (583-642ق) معروف به ابن اَبِی الدَّم مورخ و قاضیِ مسلمان است.

14 تیر 1399

بحران در شعر و شعرهای سلاخی شده

غلامحسین چهکندی نژاد از بحران در شرایط شعر و شعرهای سلاخی شده می گوید، اما به اصل ادبیات امیدوار است و معتقد است که این موج می گذرد.

2 تیر 1399

هدیه تهرانی؛ کم فاصله با مردم

سینما دیلی/ یک- اواخر دهه 70، مجله ای با هدیه تهرانی -که تازه اسم و رسمی در سینمای ایران به دست آورده بود- مصاحبه ای ترتیب می دهد. در ابتدای این مصاحبه به رسم مصاحبه های آن دوره از هدیه تهرانی می پرسند رنگ مورد علاقه شما چیست؟ غذای باب طبعتان چه غذایی است؟...

27 اردیبهشت 1399

80 نشریه دانشجویی فعال در دانشگاه علامه طباطبایی منتشر می شود

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت:در سال های گذشته حدود 35 نشریه مجوزدار داشتیم که منتشر نمی شدند و در حال حاضر حدود 80 نشریه فعال داریم.

12 دی 1398

راهنمای کاربردی استعلام و سوابق بیمه در سامانه سنهاب

زمانی که قصد خرید خودروی جدیدی را داشته و می خواهید در خصوص بیمه شخص ثالث و بدنه آن اطلاعاتی کسب کنید و یا زمانی که قصد اطمینان یافتن از صحت بیمه نامه خود را دارید، به استعلام و دریافت سوابق بیمه نامه ماشین خود احتیاج پیدا خواهید کرد.

28 آذر 1398