نرم افزار و اپلیکیشن

حکمرانی مجازی، هشدار تازه آلمان به فیس بوک در خصوص عدم ذخیره داده های کاربران

مقامات آلمانی به فیس بوک مالک واتس اپ هشدار دادند از پردازش داده های شخصی کاربران آلمانی این اپلیکیشن و سوءاستفاده از آنها دست بردارد.

27 خرداد 1400

تحقیقات مایکروسافت از ایرادهای فنی اپلیکیشن Teams

مایکروسافت در پی شکایت صدها کاربر از تاخیر در دریافت پیغامها، در حال آنالیز ایرادهای فنی اپلیکیشن پیغام رسانی کاری Teams است.

22 اسفند 1399

کدام خودرو ها در بورس عرضه نمی گردد؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: واردات خودرو نباید برای کشور تعهدات ارزی ایجاد کند. به همین دلیل واردات مشروط به این است که ارز مورد احتیاج به وسیله صادرات قطعات و خودرو و همینطور فروش نفت خام تامین گردد. البته پول های بلوکه شده دولت در...

10 دی 1399

گیم کد بهترین مرجع خرید گیفت کارت

به گزارش خبرنگاران ؛ در صورت کلی کلمه گیفت کارت مانند کارت هدیه ایست که از بانک دریافت می کنیم و می توانیم به دوستان یا آشنایان هدیه دهیم در ایران گیفت کارت برای مواردی مثل خرید بازی و اپلیکیشن کاربرد دارد.

26 آذر 1399

مهارت های یادداشت برداری در کلاس

مهارت های یادداشت برداری در کلاس یک مهارت ضروری برای دانشجویان و از روش های صحیح مطالعه است، اما یادداشت برداری و ادغام اطلاعات از منابع مختلف از جمله کتاب های درسی، آزمایشگاه ها، بحث های آنلاین، سخنرانی ها و یا سمینارها می تواند چالش برانگیز باشد....

2 آبان 1399

تیک تاک از دولت آمریکا شکایت کرد

تیک تاک با کشاندن جنگ ژئوپلیتیکی بر سر فناوری و تجارت به دادگاه های آمریکا، از یک قاضی فدرال درخواست کرد مانع اجرای ممنوعیت دولت ترامپ علیه این شبکه اجتماعی شود.

18 مهر 1399

دانلود وی چت در آمریکا پس از اعلام ممنوعیت افزایش یافت

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، طبق آمار شرکت سنسور تاور (Sensor Tower)، پس از آنکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تهدید به ممنوعیت وی چت کرد، میزان دانلود این پیامرسان چینی درآمریکا افزایش یافته است.

10 مهر 1399

ایرادهای شبکه شاد رفع شد

سرپرست مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بیان کرد: در نسخه جدید ارائه شده از نرم افزار شبکه آموزش مجازی دانش آموزی (شاد)، ایرادات نسخه های قبلی رفع شد و دانش آموزان و معلمان می توانند با به روزرسانی نسخه قبلی، نسخه جدید را جایگزین و بهره برداری نمایند.

13 تیر 1399

سفر مجازی به 420 جاذبه گردشگری گلستان

خبرنگاران/گلستان مدیرکل میراث فرهنگی گلستان از معرفی و فراوری محتوا برای بیش از 420 جاذبه گردشگری استان در فضای مجازی از 25 اسفندماه، با هدف تشویق بیشتر مردم برای ماندن در خانه و کاهش سفر اطلاع داد.

17 خرداد 1399

پذیرش در بیش از 200 کدرشته مقطع کارشناسی ارشد در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی از تحصیل 18 هزار دانشجوی داخلی و خارجی در این واحد دانشگاهی اطلاع داد.

16 خرداد 1399

ارسال پیغام مشکوک به گوشی های سامسونگ

از آنجایی که این برنامه می تواند مکان دستگاه را ردیابی کند و اطلاعات موجود در آن را پاک کند، بعضی از کاربران نگران بودند که مبادا این پیغام نشانه هک شدن دستگاه یا وجود یک ضعف امنیتی باشد و گوشی آن ها به خطر افتاده باشد.

19 فروردین 1399

قیمت روز گوشی موبایل در 16 بهمن

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 16 بهمن را مشاهده می کنید.

4 فروردین 1399

هوش مصنوعی محققان ایرانی نانو ساختارهای فوتونیک را متحول کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ادونسد ساینس، گروهی از محققان ایرانی در انستیتو فناوری جورجیا (جورجیا تک) با استفاده از هوش مصنوعی روش جدیدی در دستیابی به چشم اندازی ارزشمند درباره نانوساختارهای فوتونیک ارائه کردند. هوش مصنوعی قادر است نور را برای کاربردهای...

18 اسفند 1398

مه غلیظ و بارش برف تردد در جاده های زنجان را کند کرد

رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: مه غلیظ همراه با بارش برف در جاده های این استان تردد را با کندی روبرو کرده است و رانندگان باید تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

6 بهمن 1398

دانلود نرم افزار آندروید تورهای لحظه آخری

با سلام. در راستای راه اندازی بخش ها و قسمت های جدید سایت امروز قصد معرفی جدیدترین سوپرازمان را داریم، نرم افزار ویژه گوشهای آندروید وب سایت LastSecond.irکه نسخه 1 آن برای استفاده شما عزیزان آماده شده است.

27 دی 1398

راهنمای کاربردی استعلام و سوابق بیمه در سامانه سنهاب

زمانی که قصد خرید خودروی جدیدی را داشته و می خواهید در خصوص بیمه شخص ثالث و بدنه آن اطلاعاتی کسب کنید و یا زمانی که قصد اطمینان یافتن از صحت بیمه نامه خود را دارید، به استعلام و دریافت سوابق بیمه نامه ماشین خود احتیاج پیدا خواهید کرد.

28 آذر 1398

بهترین نرم افزارهای رایگان مبدل ویدیوهای YouTube به MP3

یوتیوب با عاشقان موسیقی های جدید رفتاری محبت آمیز ندارد و آن ها را مایوس می نماید. اما اگر هوادار جست وجو در یوتیوب برای یافتن آخرین آهنگ ها و افزودن آن ها به پلی لیست خود هستید؛ تعدادی نرم افزار مبدل وجود دارد که اجازه می دهد ویدیوهای موسیقی را به MP3 تبدیل...

21 آبان 1398