سفر مجازی به 420 جاذبه گردشگری گلستان

به گزارش وبلاگ زرسید، خبرنگاران/گلستان مدیرکل میراث فرهنگی گلستان از معرفی و فراوری محتوا برای بیش از 420 جاذبه گردشگری استان در فضای مجازی از 25 اسفندماه، با هدف تشویق بیشتر مردم برای ماندن در خانه و کاهش سفر اطلاع داد.

سفر مجازی به 420 جاذبه گردشگری گلستان

احمد تجری اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت خودداری از سفر در شرایط کنونی کشور، استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و سفر مجازی، مناسب ترین راه برای آشنایی هم وطنان با جاذبه های گردشگری و تاریخی مناطق مختلف است.

وی اضافه کرد: همزمان با شیوع این بیماری و به تعویق افتادن سفرها در نوروز، از 25 اسفند 98 تا به امروز امکان بازدید مجازی و همچنین معرفی بیش از 420 جاذبه گردشگری استان در قالب تصاویر 360 درجه، فیلم، عکس و نماهنگ در فضای مجازی توسط این اداره کل فراهم شد.

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان اعلام کرد: این محتواهای فرهنگی شامل معرفی بازی های بومی و محلی، جاذبه های گردشگری، بناها و بافت های تاریخی، مشاهیر استان، سایت های گردشگری و ... است که باهدف تشویق بیشتر مردم برای ماندن در خانه و کاهش سفر با هشتگ های سفرمجازی و مانور تبلیغات گردشگری در فضای مجازی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

به گزارش وبلاگ زرسید به نقل از میراث فرهنگی گلستان، تجری گفت: اکنون که مردم بیشتر اوقات خود را در خانه هستند، از فرصت به وجود آمده استفاده نمایند با گردش مجازی در فضاهای ایجاد شده مانند تور مجازی، پرتال گردشگری، اپلیکیشن جامع گردشگری استان، اینستاگرام، کانال اداره کل در پیغام رسان ها و پرتال خبری و همچنین کسب اطلاعات مفیدی که در اختیار آنان قرار داده شده است، زمینه سفر به گلستان را در آینده با اطلاعات بیشتری فراهم نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سفر مجازی به 420 جاذبه گردشگری گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مجازی به 420 جاذبه گردشگری گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید