بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

آسیاب بادی نشتیفان؛ شاهکار مهندسی عصر صفویه، عکس

آسیاب ها یا آس بادهای نشتیفان از جاذبه های زیبای روستای نشتیفان هستند. نشتیفان در جنوب شرقی خوا فقرار داردو از جاهای دیدنی استان خراسان رضوی محسوب می شود.

23 خرداد 1400

آمریکا و انگلیس: پایبندی مجدد ایران به برجام یک ضرورت است! خبرنگاران

سران آمریکا و انگلیس به رغم عهدشکنی آشکار و عدم پایبندی به مفاد توافق هسته ای با ایران، بار دیگر بر ضرورت پایبندی مجدد تهران به این توافق تأکید کردند!

4 اردیبهشت 1400

تفاهم نامه همکاری مشترک بین صندوق توسعه و حوزه هنری امضا شد

به نقل از پایگاه خبری صابتا، این تفاهم نامه به منظور بهره برداری بهینه از ظرفیت های ملی و ایجاد هم افزایی و تعامل بین دستگاهی و تعریف کاربری جدید برای بناهای تاریخی به امضای مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی...

12 اسفند 1399

شروع طرح ترافیک زمستان از 20 آذر ، کرونا و پرهیز از سفرهای غیرضروری

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی از شروع طرح ترافیکی زمستانه از 20 آذر ماه اطلاع داد و تاکید نمود: با توجه به شیوع ویروس کرونا توصیه می گردد هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب نمایند.

5 دی 1399

دوران فشار حداکثری به انتها رسیده است ، مردم کام خود را شیرین خواهند کرد

به گزارش خبرنگاران، حسن روحانی در آیین افتتاح طرح های ملی حوزه آموزشی و بهداشتی با بیان اینکه روزانه حدود 8 و نیم میلیارد تومان برای بازسازی، نوسازی و تجهیزات مدارس توسط دولت اختصاص یافته است، گفت: با اهتمامی که آموزش و پرورش برای خانه دانش آموزان انجام...

22 آذر 1399

مهم ترین جاذبه های گردشگری هرمزگان

جاذبه های گردشگری هرمزگان با توجه به موقعیت جغرافیایی اش بسیار غنی و متنوع می باشد، این امر باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی فراوانی شده است.

18 آذر 1399

دور زدن آلزایمر با خوراک ویژه مغز!

جام جم/ گاهی از خواب عمیق که بیدار می شویم، زمان و مکان را گم می کنیم. یادمان نمی آید صبح است یا عصر؛ امروز چند شنبه است و کی و کجا خواب مان برده است. حس بدی است؛ شکلی از گم شدن. تصور کنید این حال دائمی باشد. به تدریج بیماری پیش برود و کمی بعد حتی خودتان را...

10 آذر 1399

مهارت های یادداشت برداری در کلاس

مهارت های یادداشت برداری در کلاس یک مهارت ضروری برای دانشجویان و از روش های صحیح مطالعه است، اما یادداشت برداری و ادغام اطلاعات از منابع مختلف از جمله کتاب های درسی، آزمایشگاه ها، بحث های آنلاین، سخنرانی ها و یا سمینارها می تواند چالش برانگیز باشد....

2 آبان 1399

خبرنگاران بیش از 2 میلیون لارو در منابع آبی ایرانشهر رهاسازی شد

زاهدان- خبرنگاران- مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان (آبهای داخلی) گفت: بیش از 2 میلیون لارو ماهیان گرمابی در منابع آبی و استخرهای به وزن رسانی ایرانشهر رهاسازی شد.

4 مرداد 1399

پر بازدیدترین جاذبه های گردشگری دنیا (1)

نزدیک به 500 سال شهر ممنوعه در چین امپراطورها را در دل خود جای داد، شهری که فقط مختص به افرادی می شد که می توانستند وارد این شهر و یا از آن خارج شوند. در حال حاضر درهای این شهر به روی دنیاگرد ها باز شده است و همه می توانند این شهر زیبا و اعجاب انگیز را کشف نمایند....

26 اردیبهشت 1399

تبدیل شدن سرای تاریخی حاج رضا به معضل بهداشتی قزوین

خبرنگاران/قزوین عضو هیات علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی گفت: سرای حاج رضا در حال حاضر به معضل بهداشتی زیستی قزوین تبدیل شده و از خط قرمزها عبور نموده است.

27 فروردین 1399

کمپ کویری شهداد تنها اقامتگاه شبانه لوت به ویرانه تبدیل شد

خبرنگاران -گروه استان ها: اینجا کویر لوت است گزینه ای جدی برای ثبت نخستین اثر طبیعی کشور در فهرست آثار جهانی یونسکو، اثری که در سه استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان قرار گرفته است و البته 80 درصد از این عرصه در استان کرمان واقع شده است.

13 فروردین 1399

دیدنی های تئاتر بولشوی و اسرار خفته در پس دیوارهایش

جهانگردی از دیرباز یکی از سرگرمی های مردم جهان بوده که علاوه بر لذت سفر، گوشه های تازه ای از زندگی را به آن ها نشان می دهد. جهانگردان به دلیل سفرهای بسیاری که داشته اند، بیش از سایر مردم جهان که حتی از شهر خود بیرون نرفته، با سختی های زندگی آشنایی دارند...

14 اسفند 1398

طرح های شهرسازی صرفا تمرکزگرا نباشند

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد گفت: قوانین ما باید به شکلی اصلاح شوند که خروجی آن ها به طرح هایی منتهی شود که تمرکزگرا نباشند.

5 اسفند 1398

کشف بقایای کاخ باستانی مایاها

باستان شناسان با کاوش در بخش های شرقی مکزیک به بقایای کاخی بزرگی برخوردند که حدود هزار سال پیش توسط اشراف زادگان مایاها مورد استفاده قرار می گرفته است.

30 بهمن 1398