کنکور لغو نمی گردد، بیماران کرونایی در بیمارستان آزمون می دهند

به گزارش وبلاگ زرسید، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه امکان لغو آزمون کنکور وجود ندارد، گفت: بیماران درگیر با کرونا هم می توانند در قرنطینه یا بیمارستان آزمون بدهند.

کنکور لغو نمی گردد، بیماران کرونایی در بیمارستان آزمون می دهند

محمد وحیدی در مصاحبه با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری وبلاگ زرسید، درباره تصمیم مجلس برای برگزاری کنکور 99، اظهار کرد: روز گذشته در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور وزیر آموزش و پرورش موضوع نحوه برگزاری کنکور مطرح شد، اما اجماعی درباره تغییر زمان کنکور صورت نگرفت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در آزمون سراسری تأکید دارند، افزود: آموزش و پرورش با همین رویکرد آزمون پایه دوازدهم را به صورت حضوری در همه شهرها و شهرستان های کشور برگزار کرد.

وی با تأکید بر اینکه امکان لغو آزمون کنکور سال 99 وجود ندارد، توضیح داد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین افزایش تعداد حوزه ها برای برگزاری کنکور مدنظر کمیسیون آموزش مجلس و وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای افرادی که در قرنطینه یا بیمارستان به سر می برند، گفت: برای بعضی موارد مانند کسانی که در قرنطینه بوده یا درگیر با بیماری کرونا هستند، تمهیداتی در نظر گرفته شده که در بیمارستان یا مکان قرنطینه آزمون بدهند.

وحیدی ادامه داد: سازمان سنجش به عنوان متولی برگزاری آزمون های سراسری باید برای برگزاری کنکور با اداره های آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق مختلف کشور هماهنگ باشد.

وی با بیان اینکه امکان لغو آزمون کنکور سال 99 وجود ندارد و چنین موضوعی امکان پذیر نیست، گفت: پیشنهاد ما لغو کنکور نیست، زیرا نمی توان دانشگاه را یک سال تعطیل کرد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیا پیشنهادی در مورد برگزاری کنکور در چند روز متوالی مطرح شده یا خیر، بیان نمود: خیر! اما اگر پیشنهادی مطرح گردد، باید در شورای سنجش آنالیز شده و در نهایت تغییرات اعمال شده به مردم اعلام گردد.

4151/پ

طرف مریض است شما میخایید ازش امتحان بگیرید !!!!!!! حالت خوبه؟

خواهش میکنم سال جاری کنکور سراسری را لغو کنید . ما 5ماه است که از خانه خارج نشدیم حتی نان را هم در خانه میپزیم (6ساعت سرپا هستیم سر یک اجاق گاز معمولی تا نان بپزیم) . 5ماه است که فامیل را ندیدیم . و ... آنوقت شما میخاهید کنکور برگزار کنید. آخه خدا را خوش میاد؟ (یک خانواده معمولی هستیم و دو سال است که دارم برای کنکور سخت میخونم)

امکان دارد کنکور از مرداد ماه زودتر انجام گردد

فاطمه صدیقی میخواد کنکور رو لغو کنه ایا درسته همچین چیزی ؟

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "کنکور لغو نمی گردد، بیماران کرونایی در بیمارستان آزمون می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنکور لغو نمی گردد، بیماران کرونایی در بیمارستان آزمون می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید