فرماندار آمریکایی: ترامپ فقط به فکر خودش است

به گزارش وبلاگ زرسید، فرماندار ایالت نوادا در آمریکا، بی توجهی ترامپ به مسئله کرونا را مورد انتقاد قرار داد و گفت که او فقط به فکر منافع خود است.

فرماندار آمریکایی: ترامپ فقط به فکر خودش است

به گزارش، به نقل از سی ان ان، استیو سیسولاک، فرماندار دموکرات ایالت نوادا، ترامپ را به دلیل میزبانی یک ستاد تبلیغاتی بزرگ در این ایالت بدون توجه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی مانند حفظ فاصله اجتماعی با این جمله که او فقط به فکر خودش است، مورد انتقاد قرار داد و این عمل او را خودخواهانه خواند.

سیسولاک تاکید کرد: رئیس جمهور از قوانین مطلع بود و این اقدام غیر مسئولانه و خودخواهانه او یک بی احترامی آشکار است.

در برگزاری این تجمع، ترامپ دستورات اجرایی سیسولاک مبنی بر ممنوعیت تجمع بیش از 50 نفر را به طور عمد نادیده گرفت؛ ترامپ در پاسخ به خبرنگار روزنامه لاس وگاس با بیان اینکه اعتقادی به رعایت این قوانین از سوی خود نداشته و احساس امنیت می کند. گفت: من روی صحنه هستم و فاصله ام با مردم بسیار است؛ بنابراین من اصلاً نگران نیستم.

  • ترس آلمان از سیاست های ترامپ بیشتر از کروناست

فرماندار نوادا نیز این اظهارات ترامپ را یک شوخی خواند و گفت: این فقط یک شوخی است. ما هنگام وضع قوانین استثنائی در نظر نمی گیریم، مثلا نمی گوییم این قانون باید در مورد همه به جز رئیس جمهور اعمال شود، بنابراین تصور ترامپ از اینکه این قوانین برای او نیست، پوچ است و من فکرمی کنم رئیس جمهور برای این امر اهمیت چندانی قائل نیست.

سیسولاک همچنین سخنان ترامپ در مصاحبه با خبرنگار سی ان ان را مبنی بر اینکه دیگر نمی توان برای مهار این همه گیری کاری کرد، بی اساس و مضحک خواند.

او در پاسخ به این اظهارات ترامپ شرح داد: اگر یک واکنش سازمان یافته ملی وجود داشت، می توانستیم اقدامات بیشتری در مورد کنترل این بیماری انجام داده و جان هزاران نفر را نجات دهیم، اما این مسئله برای رئیس جمهور اهمیت چندانی ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فرماندار آمریکایی: ترامپ فقط به فکر خودش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار آمریکایی: ترامپ فقط به فکر خودش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید