ستادهای کرونای استان ایلام به حالت آماده باش درآمد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ زرسید، ستادهای کرونا در تمامی شهرستان های استان ایلام در پی فرایند افزایش شیوع کرونا در استان به دستور استاندار ایلام به منظور کنترل و مهار این بیماری به صورت فوری به حالت آماده باش درآمد.

ستادهای کرونای استان ایلام به حالت آماده باش درآمد خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ زرسید به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، بر این اساس امروز چهار جلسه فوق العاده به دستور استاندار ایلام در شهرستان های آبدانان، ایوان، چرداول و دهلران که فرایند کرونا افزایشی است، برگزار گردید.

همچنین استاندار ایلام در اقدامی دیگر سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری و رئیس قرارگاه عملیاتی کرونای استان و معاون امور عمرانی استاندار را مامور کرد تا از شهرستان های سیروان، ایوان، چرداول، آبدانان و دره شهر بازدید و در جریان آخرین شرایط کرونا در این شهرستان ها قرار گیرند.

بر این اساس و به دستور استاندار ایلام فردا سه شنبه سوم فروردین ماه نیز جلسه فوق العاده ستاد استانی کرونا برگزار و آخرین راه حل ها و تدابیر لازم برای کنترل و مهار کرونا آنالیز و تصمیم گیری می گردد.

به گزارش ایرنا، بر اساس هشدار دانشگاه علوم پزشکی ایلام به علت افزایش مبتلایان و شمار بستری ها احتمال تغییر رنگ شهرستان های آبدانان، ایوان و چرداول به نارنجی و دهلران به قرمز وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ستادهای کرونای استان ایلام به حالت آماده باش درآمد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستادهای کرونای استان ایلام به حالت آماده باش درآمد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید