سلامتی و پزشکی

ناتو طرح های بدخواهانه ای علیه روسیه در سر می پروراند، انتظار زیادی از دیدار پوتین-بایدن نداریم

وزیر خارجه روسیه با اشاره به نقض تعهدات ناتو درباره عدم گسترش این سازمان به سمت مرزهای این کشور و استقرار نیروهای نظامی در کشورهای تازه عضو ناتو، این واقعیت ها را گویای طرح های بدخواهانه ضدروسی ارزیابی کرد.

4 تیر 1400

هفت برابر شدن تلفات کرونا در تایلند

خبرگزاری خبرنگاران- موارد جدید ابتلا به کووید-19 در تایلند به شدت افزایش یافته و شمار جان باختگان کرونایی در تایلند هفت برابر شده است.

29 خرداد 1400

مصدومیت هافبک استقلال از ناحیه مچ پا، مهدی پور به نفت می رسد؟

هافبک استقلال در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان مصدوم شده است و باید دید به بازی فردا شب خواهد رسید یا خیر.

23 خرداد 1400

این علائم هشدار دهنده یعنی ریه درگیر کرونا شده است

خبرنگاران : برخی از علائم درگیری ریه در کرونا به صورت هشدار دهنده وجود دارند که افراد باید به آن توجه کنند.

21 خرداد 1400

مقررات سفر به امارات تغییر کرد، تست PCR و قرنطینه الزامی شد

از اسفندماه سال گذشته صدور ویزای امارات برای اتباع ایرانی از سرگرفته شده و تعداد پروازها نیز رو به افزایش است. بنا به گزارش آژانس های گردشگری، حجم سفر ایرانی ها به امارات در تعطیلات نوروز حتی از ترکیه هم بیشتر بود. اگرچه طبق اعلام گمرک، مسافرت های خارجی...

19 خرداد 1400

سندرم اضطراب کووید؛ پدیده فراگیر در دنیا

مراقب رسانه های اجتماعی و گزارش های خبری باشید که ممکن است باعث اضطراب شوند و توجه خود را به منابع مثبت و مورد اعتماد خبری معطوف کنید.

17 خرداد 1400

صادرات یک میلیارد دلاری شرکت های دانش بنیان در سال 2020

پنجمین رویداد یکشنبه های صادراتی صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور هیات تجاری در حوزه های سلامت و صنعت ساختمان از کشور بوسنی و هرزگوین به منظور ارائه مشاوره و مدیریت صادرات محصولات دانش بنیان در محل صندوق نوآوری برگزار گردید. ...

9 خرداد 1400

خبرنگاران تکذیب ادعاهای کریمی قدوسی، انتظار می رود مراجع قضایی سکوت نکنند

تهران- خبرنگاران- یک منبع آگاه در ریاست جمهوری با رد ادعاهای جواد کریمی قدوسی، گفت: از مراجع قضایی انتظار می رود در قبال بیان این گونه اظهارات و نشر آنها که مصداق تشویش اذهان عمومی و آشکارا تهمت و افتراست، سکوت نکنند.

5 خرداد 1400

آمار قربانیان کرونا از 71 هزار نفر گذشت

تهران (پانا) - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد که با فوت 407 نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید19 در شبانه روز گذشته تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به 71 هزار و 758 نفر رسید. بیش از 209 هزار نفر در کشور با دریافت هر دو دوز واکسن کرونا واکسینه...

3 خرداد 1400

نشر یک مرجع علمی برای مدیریت کووید 19 در کشور

کتاب مدیریت جامع خطر، رخدادهای بیولوژیک در نظام سلامت با تاکید بر کووید 19 ، توسط رصدخانه اجتماعی کووید 19 تالیف و با حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزیر بهداشت مورد رونمایی قرار گرفت.

3 خرداد 1400

300 هزار بطری انواع داروهای مختلف در هلال احمر فراوری شد

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از فراوری قریب به 300 هزار بطری از داروهای مختلف در فروردین 1400 در داروسازی شهید فقیهی وابسته به شرکت داروسازی سها هلال وابسته به این سازمان اطلاع داد.

26 اردیبهشت 1400

استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان این بار در علی آباد کتول ، تزریق واکسن به پیمانکار، یک مدیر و 2 کارمند شهرداری

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان در علی آباد کتول اطلاع داد و گفت: تزریق واکسن به چند کارمند شهرداری اجرا شده است.

19 اردیبهشت 1400

پاک سازی تفرجگاه دوراهی میمند فیروزآباد

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، درنا شهبازی امروز 26 فروردین ماه 1400، اظهار کرد: با حضور گروه طبیعت گردی فرهنگ شهر من و دوستداران طبیعت و گردشگری زباله های تفرجگاه دوراهی میمند جمع آوری شد.

17 اردیبهشت 1400

عروسی چند هزار نفری در شرایط قرمز با طعم مرگ!

عروسی چند هزار نفری در شرایط قرمز با طعم مرگ، که سوژه شهروند خبرنگار ما شد.

16 اردیبهشت 1400

وزیر کشور در بیمارستان بستری شد

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.

16 اردیبهشت 1400

چرا دچار آبریزش بینی صبحگاهى می شویم؟

بعضى از ما با فرارسیدن بهار دچار عطسه های صبحگاهی و آبریزش بینی می شویم و به نوعی این علائم برایمان آشنا و عادی است اما به راستی جریان چیست؟

14 اردیبهشت 1400

تصمیم گیری سفر به خارج از تهران به هفته بعد موکول شد

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل سفر های نوروزی استان تهران اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا سفر به شهر های قرمز و نارنجی ممنوع و به شهر های زرد و آبی بلامانع است.

13 اردیبهشت 1400

شیب بسیار تند کرونا در 12 استان؛ فقط 11 شهر آبی داریم خبرنگاران

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، به تشریح شرایط بیماری کرونا در کشور پرداخت و گفت: بیماری در 12 استان شیب بسیار تندی دارد.

7 اردیبهشت 1400

علائم دردناکترین سرطانی که سراغ مردان می آید

سرطان پروستات یکی از دردناکترین سرطان هایی است که مردان را مبتلا می نماید. براساس اعلام سازمان دنیای بهداشت سرطان پروستات دومین سرطان شایع در میان آقایان و چهارمین سرطان رایج در دنیا است. تنها در سال 2018 یک میلیون و 300 هزار مرد در دنیا به این سرطان مبتلا...

1 اردیبهشت 1400

افزایش آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در شبانه روز گذشته

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی های ناشی از بیماری کرونا را در شبانه روز گذشته اعلام نمود.

31 فروردین 1400
تعداد: (199)