دعوت از شرکت های دانش بنیان برای پیوستن به چالش حل مسئله ویروس کرونا

به گزارش وبلاگ زرسید، مدیرعامل مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: این مؤسسه از شرکت های دانش بنیان، مجموعه های تحقیقاتی و اساتید دانشگاه ها، دعوت می نماید تا به چالش حل مسئله ویروس کرونا بپیوندند.

دعوت از شرکت های دانش بنیان برای پیوستن به چالش حل مسئله ویروس کرونا

علی خطیبی در تبادل نظر با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری وبلاگ زرسید، با اشاره به رسالت مجموعه تحقیق و توسعه دانشمند بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رسالت ما در این مجموعه خصوصاً در بحران ویروس کرونا این است که از شرکت های دانش بنیان، ایده های خلاقانه و نوآورانه که یاری می نماید از این شرایط سخت عبور کرد، حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه همه باید در قطع چرخه ویروس کرونا کوشش نمایند، اضافه کرد: ما در این مجموعه از شرکت های دانش بنیان و افرادی که می توانند در قسمت قطع چرخه انتقال ویروس کرونا کار نمایند، حمایت می کنیم.

مدیرعامل مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه این موسسه از ایده های برتر حمایت می نماید، گفت: ایده هایی خلاقانه که به جامعه ما یاری کند که علاوه بر فناوری، سیاستگذاری های درست در شرایط کرونا که بتوانیم طبعات مالی و اجتماعی ویروس کرونا را کاهش دهیم، مشمول حمایت ما خواهد بود.

خطیبی با اشاره به حمایت این مؤسسه تا فراوری محصول طراحی شده و ایده های خلاقانه، توضیح داد: ما می توانیم از شرکت ها، مجامع علمی و دانشگاهی، اساتید دانشگاه ها، دانشجویان تحصیلی تکمیلی و عموم افرادی که صاحب ایده و فناوری نوآورانه هستند، در زمینه فراوری محصول و حمایت از محصول ساخته و طراحی شده حمایت کنیم.

وی با اشاره به دعوت از آحاد مردم به چالش حل مسئله ویروس کرونا، اعلام کرد: مؤسسه تحقیق و توسعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از شرکت های دانش بنیان، مجموعه های تحقیقاتی، پارک های علم و فناوری، اساتید دانشگاه ها، هسته های پژوهشی دعوت می نماید تا به چالش حل مسئله ویروس کرونا بپیوندند و ایده ها و طرح های خلاقانه خود را در سایت www.candoportal.com بارگزاری نمایند تا بتوانیم قدمی در راستای حذف این ویروس در کشور و خارج از کشور برداریم.

4118/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "دعوت از شرکت های دانش بنیان برای پیوستن به چالش حل مسئله ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از شرکت های دانش بنیان برای پیوستن به چالش حل مسئله ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید