دستور استاندار برای بررسی منشأ بوی نامطبوع در شهر یزد

به گزارش وبلاگ زرسید، استاندار یزد دستور پیگیری و بررسی منشأ بوی نامطبوع که اخیرا در شهر یزد استشمام می شود را صادر کرد.

دستور استاندار برای بررسی منشأ بوی نامطبوع در شهر یزد

به گزارش وبلاگ زرسید آنلاین به نقل از ایرنا، احمد ترحمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان این خبر، اضافه کرد: به دنبال گزارش های مردمی مبنی بر استشمام بوی نامطبوع در برخی نقاط شهر، معاونت عمرانی استانداری و محیط زیست استان از سوی استاندار مامور بررسی این موضوع و شناسایی منشأ آن شدند.

معاون عمرانی استاندار یزد نیز گفت: چند روزی است مسئولان محیط زیست در حال پایش این مناطق هستند و به جز منطقه سه راه حکیمیان که تحت تاثیر فاضلاب شاهدیه است در دیگر مناطق بویی استشمام نشد. این پایش ها همچنان ادامه دارد.

محسن صادقیان از مردم خواست در صورت استشمام بو با شماره 1540 محیط زیست تماس بگیرند تا کارشناسان برای بررسی منشأ آن اقدام کنند.

بوی نامطبوع و زننده ای طی دو هفته اخیر، هوا و فضای مناطق مختلف شهر یزد را در بر گفته و موجب گلایه و ناخرسندی شهروندان شده است.

در تماس با اداره های آب و فاضلاب، محیط زیست و شرکت گاز یزد، هیچ یک مسئولیت منشأ این بو را نپذیرفته و اعلام کردند که این بو منشأ گازی، فاضلابی یا صنعتی ندارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "دستور استاندار برای بررسی منشأ بوی نامطبوع در شهر یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور استاندار برای بررسی منشأ بوی نامطبوع در شهر یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید