تمرین نظامی مشترک امارات و آمریکا انتها یافت

به گزارش وبلاگ زرسید، خبرگزاری رسمی امارات گفت که نیروهای مسلح این کشور به تمرین مشترک خود با ارتش آمریکا با عنوان RY20 NATIVE خاتمه دادند.

تمرین نظامی مشترک امارات و آمریکا انتها یافت

به گزارش وبلاگ زرسید، خبرگزاری رسمی امارات (وام) گزارش داد، در این تمرین که در خاک امارات انجام شد، جان راکولتا جونیور، سفیر آمریکا در ابوظبی به همراه تعدادی از افسران عالی رتبه نیروهای مسلح امارات حضور داشتند.

خبرگزاری وام گفت: اهداف تعیین شده برای این تمرین که از قبل برای آنها برنامه ریزی شده بود، محقق شده و نیروهای اماراتی و آمریکایی با موفقیت نقش خود را ایفا کرده و نیروهای ما قدرت و توان خود در مقابله با جدیدترین تکنولوژی ها و سلاح ها و نیز اجرای آموزش های جنگی و یکپارچه سازی مفاهیم نظامی مشترک را به نمایش گذاشتند.

این خبرگزاری در ادامه به نقل از طارق الزعبی، مسؤول اجرای این تمرین مشترک گزارش داد، تمرین شامل تعدادی مراحل اصلی همسو با اهداف تعیین شده بود که از جمله آنها می توان به انتقال استراتژیک و برنامه ریزی و اجرای آن، آموزش گروه های جنگجو در محیط عملیات فرضی چه محیط ساحلی و چه مبارزه در مناطق مسکونی و برخی تمرین های نظامی مشترک با استفاده از مهمات جنگی اشاره کرد.

سایت الجزیره نیز گزارش داد، تفنگداران دریایی آمریکا (مارینز) و نیروهای اماراتی در جریان این رزمایش نحوه تسلط بر شهری بسیار دور در منطقه خاورمیانه را شبیه سازی کردند. این رزمایش به رغم تعلیق رزمایش های آمریکا در منطقه به دلیل شیوع کرونا در پایگاه الحمرا امارات انجام شد و شاهد آموزش نیروهای شرکت کننده در تسلط بر برج مراقبت فرودگاه و پالایشگاه نفت بود.

این تمرین ها همچنین شامل عملیات تفتیش نیروهای مارینز آمریکا در خیابان های تنگ و جستجوی نیروهای متخاصم بود.

کولن کلرک، سردبیر سایت بریکینگ دیفنس مختص امور نظامی گزارش داد، به رغم آماده باش جهانی برای شیوع کرونا اجرای این رزمایش از سوی ارتش آمریکا غیرمنتظره بود.

طبق گزارش های رسمی حدود 374 کارمند وزارت دفاع آمریکا از جمله 352 نیروی نظامی و 22 غیرنظامی به شکل دائم در امارات اقامت دارند.

براساس این گزارش ها، وظیفه این افراد مدیریت دو پایگاه نظامی آمریکا در امارات از جمله پایگه الظفره است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تمرین نظامی مشترک امارات و آمریکا انتها یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین نظامی مشترک امارات و آمریکا انتها یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید