اعلام اسامی 14 کشته تصادف جاده سبزوار - اسفراین

به گزارش وبلاگ زرسید، اسامی جان باختگان تصادف جاده سبزوار - اسفراین پس از تشخیص هویت قربانیان روز دوشنبه از سوی پزشکی قانونی سبزوار اعلام شد.

اعلام اسامی 14 کشته تصادف جاده سبزوار - اسفراین

به گزارش وبلاگ زرسید آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس پزشکی قانونی سبزوار گفت: تصادف جمعه 31 مرداد در جاده این شهرستان یکی از حوادث بسیار دلخراش و غیرمعمول بود که هویت تشخیص اجساد طی فرآیند طولانی با تلاش شبانه روزی همکاران این نهاد انجام شد. برای احراز هویت اجساد نیمی از نیروهای پزشک قانونی سبزوار به سالن تشریح اعزام شد که هویت 13 نفر آنان در این شهر تشخیص داده شد و جسد راننده کامیون به خاطر لزوم کالبدشکافی به مشهد، استان خراسان رضوی انتقال داده شد.

  • 13 کشته در تصادف زنجیره ای جاده سبزوار

دکتر سیدعلی محترمی اسامی جان باختگان این حادثه را به این ترتیب خاطرنشان کرد: نادر براهویی، رسول آشیت، عباس سدیدی، محمد ربیعی نسب، موسی الرضا سنگ سفید، امیرعباس کرایی، سبحان کرایی، ابراهیم کرایی، زینب کرایی، عفت قلعه نویی، روشنک پاکرویان، یونس نجفی، اکرم توحیدی نژاد و راضیه رزاقی فرد.

رئیس پزشکی قانونی سبزوار گفت: 9 نفر از متوفیان این حادثه مرد و پنج نفر زن از یک ماه تا 51 سال و سه نفر بچه ها خردسال بین سنین یک ماه تا پنج سال هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "اعلام اسامی 14 کشته تصادف جاده سبزوار - اسفراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام اسامی 14 کشته تصادف جاده سبزوار - اسفراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید