اشخاصی که ترمز توسعه استان هستند را شناسایی و معرفی کنید!

به گزارش وبلاگ زرسید، استاندار خراسان رضوی در دیدار با اعضای انجمن های صنایع همگن - خانه صنعت، معدن و تجارت استان خطاب به مدیران تاکید نمود: کسانی که ترمز توسعه استان هستند، شناسایی و معرفی کنید.

اشخاصی که ترمز توسعه استان هستند را شناسایی و معرفی کنید!

به گزارش وبلاگ زرسید خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در دیدار با اعضای انجمن های صنایع همگن - خانه صنعت، معدن و تجارت استان که در محل دفتر استاندار برگزار گردید، اظهار کرد: دبیرخانه کمیته فراوری، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها در استانداری خراسان رضوی ایجاد شده است که در آن مسائل واحدهای فراوریی احصاء و در دو بخش مورد آنالیز قرار می گیرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مسائلی که احتیاج به اصلاح قانون و مصوبه دارند، در این کمیته منعکس می شوند و مسائلی که قابل حل می باشند را مرتفع می نماییم.

وی با اشاره به اینکه خراسان رضوی یکی از پیشران هایش بخش معدن است، اضافه کرد: کار کردن در بخش معدن کار و فعالیت بسیار زیادی را می طلبد. در این راستا عمده ترین موانع استان مربوط به منابع طبیعی و محیط زیست است که با حل آن ها می توانیم شاهد جهش در فراوری باشیم.

معتمدیان به دستاوردهای سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور به مشهد پرداخت و بیان کرد: در سفر معاون اول رئیس جمهور، یاری های فنی و اعتباری دریافت کردیم. به طور مثال در حوزه راه 8000 میلیارد ریال و در آبرسانی 7000 میلیارد ریال اعتبار دریافت شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در دستگاه های اجرایی باید رویکرد و نگاه ها تغییر پیدا کند، خطاب به مدیران استان تاکید نمود: اشخاصی که ترمز توسعه استان هستند را شناسایی و معرفی کنید.

لازم به ذکر است؛ فراخوان برای شناسایی مسائل واحدهای فراوریی و اتخاذ تصمیم جهت حل آنها، راه اندازی سامانه جامع اطلاعات واحدهای اقتصادی، تامین اقتصادی واحدهای اقتصادی از محل تفاهم نامه سفر دکتر جهانگیری برای طرح های اولویت دار استان، تخصیص و تامین مسائل ارزی و احصای آن ها، ایجاد شهرک صنعتی پوشاک و تسهیل و روان سازی مسائل حوزه معدن در سطح استانی و ملی از جمله مباحث و مصوبات این نشست بود.

منبع: جام جم آنلاین

به "اشخاصی که ترمز توسعه استان هستند را شناسایی و معرفی کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشخاصی که ترمز توسعه استان هستند را شناسایی و معرفی کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید