44 هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در خراسان رضوی ثبت نام کردند

به گزارش وبلاگ زرسید، مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان رضوی گفت: از اسفند ماه تا کنون 44 هزار نفر برای استفاده از بیمه بیکاری در این استان ثبت نام کردند.

44 هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در خراسان رضوی ثبت نام کردند

به گزارش از ، سیدمحسن نظام خیرآبادی مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: این تعداد از اسفند ماه تا کنون برای دریافت بیمه بیکاری در خراسان رضوی ثبت درخواست نموده اند.

او اضافه نمود: تا به امروز طی دو مرحله فهرست 24 هزار متقاضی دریافت بیمه بیکاری در استان در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به این که طی این هفته به 14 هزار نفر و در مرحله بعد به 10 هزار نفر در استان بیمه بیکاری پرداخت می گردد ادامه داد: این پرداخت شامل بیمه بیکاری اسفند پارسال و فروردین سال جاری است.

خیرآبادی با اشاره به اینکه سازمان برنامه و بودجه بر اساس اطلاعات مرکز، بیمه بیکاری را پرداخت می نماید اعلام کرد: اگر افرادی که بیمه بیکاری به آن ها تعلق می گیرد، سرپرست خانوار باشند مبلغ به حساب یارانه آن ها واریز می گردد، اما اگر سرپرست نباشند قرار است پیامکی برایشان ارسال گردد تا وارد سامانه شوند و شماره حساب خود را برای دریافت این مبلغ ثبت نمایند.

او با اشاره به این که دو ماه اخیر تمام بیکاری ها، ناشی از کرونا قلمداد شده است توضیح داد: اطلاعات سامانه را سازمان تامین اجتماعی در مرکز آنالیز می نماید ضمن این که هم اکنون بعضی کارگاه ها مشمول بیمه بیکاری نیستند چراکه بیمه بیکاری به کسانی تعلق می گیرد که کارگاه آن ها مشمول کسر حق بیمه بیکاری باشد.

/ ف.ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "44 هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در خراسان رضوی ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "44 هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در خراسان رضوی ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید