گزینه نخست وزیری جدید لبنان نامزدی خود را تکذیب کرد

به گزارش وبلاگ زرسید، معاون سابق رئیس بانک مرکزی لبنان شایعات مربوط به نامزدی وی برای نخست وزیری جدید لبنان را تکذیب کرد.

گزینه نخست وزیری جدید لبنان نامزدی خود را تکذیب کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ زرسید به نقل از پایگاه خبری النشره محمد بعاصیری معاون سابق رئیس بانک مرکزی لبنان در یک گفتگوی تلویزیونی گفت که برای هیچ سِمت دولتی نامزد نمی شوم و قصد نخست وزیری ندارم. همچنین نمی دانم چه کسی نام من را برای نامزدی نخست وزیری معرفی کرده است؛ اما در هر موقعیتی برای خدمت به لبنان تلاش می کنم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ زرسید بخوانید. (کلیک کنید)

وی در ادامه تاکید کرد که هر دولتی که روی کار می آید باید اولویت خود را بازگرداندن اعتماد مردم و جامعه عربی به لبنان قرار دهد.

صبح امروز پایگاه خبری النشره گزارش داده بود پائولا یعقوبیان کننده مجلس لبنان گفت، به نظر می رسد کنندگان به زودی به بعبدا (کاخ ریاست جمهوری) می فرایند تا محمد بعاصیری را به عنوان نخست وزیر دولت معرفی کنند.

یعقوبیان از کنندگان مستقل در مجلس لبنان است که در پی انفجار بندر بیروت در چهارم آگوست به همراه چند کننده دیگر استعفای خود را گفت.

در همین ارتباط روزنامه لبنانی نداء الوطن از دیدار دیروز نبیه بری رئیس مجلس با محمد بعاصیری خبر داد.

این روزنامه نوشت، بعاصیری نامزدی جدی برای نخست وزیری است زیرا از حمایت غربی-آمریکایی برخوردار است و بعید نیست دیدار وی با بری برای حصول تفاهم هایی در زمینه تشکیل دولت باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گزینه نخست وزیری جدید لبنان نامزدی خود را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه نخست وزیری جدید لبنان نامزدی خود را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید