کریمی: وزارت ورزش حق ورزشکاران را بدهد، نباید در لیگ کشتی بگیریم

به گزارش وبلاگ زرسید، ملی پوش کشتی آزاد ایران گفت: وزارت ورزش باید حق ملی پوشان را بدهد نه اینکه دو سال بعد با هزار ترفند سر و ته آن را بزند.

کریمی: وزارت ورزش حق ورزشکاران را بدهد، نباید در لیگ کشتی بگیریم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ زرسید، علیرضا کریمی در جمع وبلاگ زرسید در خصوص مصدومیتش گفت: زیر نظر دکتر بهرامی نژاد حرکات اصلاحی را انجام می دهم تا فرایند درمان سریع تر انجام گردد و تمرینات تخصصی کشتی را آغاز کنم.

ملی پوش کشتی آزاد ایران در پاسخ به این سوال که آیا به جراحی احتیاج دارید، گفت: خیر چون پارگی کامل نبوده و با فیزیوتراپی ترمیم می گردد. یک ماه تا 40 روز باید روی تقویت زانو کار کنم.

کریمی درباره اینکه تیم شما قهرمان بود چرا باز در جام باشگاه ها شرکت کردید، یادآور شد: بحث اول، لیگ است. نباید کشتی بگیریم چون در طول سال تورنمنت های سنگین داریم. باید یکی دو ماه تمرینات سبک داشته باشیم و استراحت کنیم.

وی ادامه داد: وزارت ورزش باید حق ملی پوشان را بدهد نه اینکه دو سال بعد با هزار ترفند سر و ته آن را بزند. درست است که لیگ مسائلی دارد اما اگر شرکت نکنیم مسائل چند برابر می گردد. دو سه سال است بعد از مسابقات جهانی در لیگ کشتی می گیرم و مجبورم چند جبهه بجنگم.

ملی پوش کشتی آزاد درباره اینکه مردم نگران شده اند آیا به المپیک می رسید، مطرح نمود: اگر خدا قسمت کند؛ بله. من این اتفاق را روی خواست خدا می گذارم تا روی نقاط ضعف خودم کار کنم و آنها را پوشش دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کریمی: وزارت ورزش حق ورزشکاران را بدهد، نباید در لیگ کشتی بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: وزارت ورزش حق ورزشکاران را بدهد، نباید در لیگ کشتی بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید