خبرنگاران رییس فدراسیون کارگری: سال موفقی را پشت سر گذاشتیم

به گزارش وبلاگ زرسید، تهران- خبرنگاران- رییس فدراسیون ورزش کارگری: در سال 98 فعالیت های مثبت زیادی داشتیم و سال پر شور و موفقی را پشت سر گذاشتیم که یکی از مهمترین آن کسب 135 مدال در ششمین دوره مسابقات جهانی کارگران در اسپانیا و کسب مقام سومی بود.

خبرنگاران رییس فدراسیون کارگری: سال موفقی را پشت سر گذاشتیم

جواد رمضی در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ زرسید در خصوص عملکرد فدراسیون ورزش کارگری در سال 98، گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که فدراسیون ورزش کارگری در سالی که گذشت انجام داد، سازماندهی تشکلات وابسته به این فدراسیون بود که توانستیم تمام انجمن های کارگری در کشور را که بعد از گذشت 7 سال هنوز مجمع انتخاباتی برگزار ننموده بودند را از بلاتکلیفی در بیاوریم و هیات های استانی را تشکیل دهیم. در سال 98 تمامی هیات های استان با انتخابات توانستند رییس خود را بشناسند و این کار یاری کرد تا هیات ها با وجاهت و اقتدار بیشتر فعالیت نمایند. سال جاری اولین مجمع عمومی سالیانه که تا به حال برگزار نشده بود را تشکیل دادیم.

وی اضافه نمود: در بخش فعالیت های همگانی در کنار رویدادها در قالب جشنواره، یک پویش را برای نخستین مرتبه در کشور آغاز کردیم. پویش دوشنبه های ورزش و کار در تهران آغاز شد و با حداقل هزینه و تجهیزات به کارخانه ها مراجعه کردیم و با هماهنگی با مدیران، ورزش صبحگاهی کارگران را به یاری مربیان آغاز کردیم. اوایل این پویش با سختی هایی روبرو شدیم اما بعد از آن با استقبال خوبی از طرف کارخانجات و شرکت ها روبرو شدیم و امیدوارم این پویش در سال جدید ادامه پیدا کند.

رییس فدراسیون ورزش کارگری خاطر نشان کرد: در سال 98، بر اساس تقویم باید 72 رقابت برگزار می کردیم که 95 درصد این مسابقات برگزار گردید و رقابت های به جامانده با شیوع ویروس کرونا لغو شد. در سالی که گذشت برنامه های متنوع و تقویم خوبی داشتیم که بتوانیم تیم های ملی کارگری قوی داشته باشیم و از میان مسابقاتی که برگزار گردید، بازیکنان با کیفیت را شناسایی کنیم.

رمضی با بیان اینکه ورزش کارگری در بخش بین الملل، سالی پیروز و پرشوری را پشت سر گذاشته است گفت: در سال 98 توانستیم، سومین کاروان ورزش کارگری را به ششمین دوره مسابقات جهانی کارگران که در اسپانیا برگزار گردید، اعزام کنیم و کاروان ایران پیروز شد با کسب 135 مدال مقام سوم این رقابت ها را کسب کند. این سومین حضور ایران پس از تاسیس فدراسیون ورزش کارگری محسوب می شد. پیش از این نیز کاروان ورزشی ایران در سال 2015 در کشور ایتالیا و در سال 2017 در کشور لتونی حضور داشته است که در هر دو رویداد مقام نهم را کسب نموده است.

وی اضافه نمود: در سال 98 به عضویت کنفدراسیون جهانی فوتبال شرکت ها (fifco)، درآمدیم و تیم فوتبال 5 نفره آرمان گهر سیرجان که سال گذشته پیروز به کسب مقام قهرمانی مسابقات فوتبال کارگران کشور شد به عنوان نماینده ایران در مسابقت فوتبال 5 نفره که در موناکو برگزار گردید، شرکت کرد و مقام قهرمانی این رقابت ها را کسب کرد.

رمضی ادامه داد: یکی دیگر از اتفاقات خوبی که برای ما رقم خورد این بود که، فدراسیون ورزش کارگری پس از 7 سال با حمایت و نظر مساعد سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به عضویت مجمع کمیته ملی المپیک درآمد.

رییس فدراسیون ورزش کارگری در خصوص اقداماتی که قرار است در سال 99 انجام گردد توضیح داد: در سال جدید، دومین کاروان ورزش کارگری ایران متشکل از رشته های مختلف ورزشی به جام جهانی شرکت ها و کمپانی ها اعزام می گردد. در دوره قبلی این مسابقات که در کشور فرانسه برگزار گردیده بود، تیم ایران مقام سوم را کسب نموده بود. علاوه بر این اعزام، کاروان 100 نفره ایران را برای شرکت در سومین دوره بازی های جهانی ورزش شرکت ها که در شهر آتن برگزار می گردد، اعزام می کنیم. مسابقات جهانی در سال 99 و در کشور اوکراین برگزار می گردد که نفرات اعزامی از میان شرکت نماینده های رقابت های کشوری انتخاب می شوند.

وی اضافه نمود: در تقویم سال 99، فدراسیون ورزش کارگری 62 رقابت ملی در سراسر کشور دارد که نسبت به سال 98، تعداد رقابت ها کمتر شده است اما با کیفیت بیشتری برگزار خواهد شد.

رمضی در سرانجام گفت: در سال جدید، آرزو سلامتی برای همه مردم ایران دارم و امیدوارم هر چه زودتر ویروس کرونا در کل کشورهای جهان از بین برود و همه چیز به روال عادی برگردد و امیدوار هستم ورزش کارگری در کنار فدراسیون های دیگر، به سلامت جامعه یاری کند و بتواند برای ایران افتخارآفرینی کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رییس فدراسیون کارگری: سال موفقی را پشت سر گذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس فدراسیون کارگری: سال موفقی را پشت سر گذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید