بندی عجیب در پرونده محرومیت عیسی آل&zwnjکثیر

به گزارش وبلاگ زرسید، با توجه به حکم ابلاغی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، عیسی آل کثیر حتی حق همراهی تیم در دوحه را نیز نخواهد داشت.

بندی عجیب در پرونده محرومیت عیسی آل&zwnjکثیر

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ زرسید، عیسی آل کثیر که بعد از گلزنی در ملاقات نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پاختاکور ازبکستان با شادی گلش جنجالی شد، طبق نظر کنفدراسیون با محرومیت از همراهی تیم در ملاقات بعدی این تیم مقابل النصر عربستان روبرو شد. حکم نهایی برای محرومیت مهاجم پرسپولیس با اتهام توهین نژادپرستی دوری شش ماهه وی از همراهی تیم بود.

این در حالیست که طی روزهای اخیر کوشش برای بخشش این بازیکن از سوی تیم حقوقی و مدیریتی باشگاه دنبال شده است. اولین جلسه استیناف این بازیکن که با حضور دو وکیل ایرانی و یک شاهد (سعید آقایی) همراه بود بی نتیجه ماند و حکم نهایی محرومیت شش ماهه وی باپرجا باقی ماند تا عیسی آل کثیر از همراهی تیم محروم بماند.

با این حال کوشش مدیران و وکلای پرسپولیس برای بخشش این مهاجم تاثیرگذار ادامه دارد و آنها دادخواهی خود را با دریافت گراندز رای به فیفا نیز اعلام نموده اند. موضوعی که باعث خوش بینی این تیم برای بخگرددگی این بازیکن و حضورش در ملاقات فینال لیگ قهرمانان نیز شده است. آل کثیر که بعد از عمل جراحی روی انگشت پای خود به دلیل محرومیت، حتی قادر به حضور در تمرینات پرسپولیس نیست و تمرینات اختصاصی خود را دنبال می نماید، اکنون با خبر ناامیدکننده دیگری نیز روبرو شده است؛ محرومیت از همراهی کاروان پرسپولیس برای تماشای فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه الجنوب.

حکم محرومیت عیسی آل کثیر از همراهی پرسپولیس باعث شده تا او نه تنها از تمرین در کنار تیم طی شش ماه محروم بماند که اکنون طی این ابلاغ او قادر به حضور در کاروان تیم برای سفر به دوحه و بازی فینال حتی به عنوان تماشاگر نیز محروم خواهد بود. موضوعی که باعث می گردد آل کثیر با حضور در ایران دستش از دریافت جایزه و تماشای این بازی نیز خالی بماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بندی عجیب در پرونده محرومیت عیسی آل&zwnjکثیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بندی عجیب در پرونده محرومیت عیسی آل&zwnjکثیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید