مکرون: کاریکاتور های منتشر شده وابسته به دولت نیستند ، احساسات مسلمانان را درک می کنم!

به گزارش وبلاگ زرسید، رئیس جمهور فرانسه در توجیه اقدام موهن نشریه شارلی ابدو به ساحت رسول گرامی (ص) گفت که احساسات مسلمانان در قبال کاریکاتور های منتشر شده را درک می کند، اما این انتشار در نشریه ها و روزنامه های آزاد اجرا شده است نه وابسته به دولت.

مکرون: کاریکاتور های منتشر شده وابسته به دولت نیستند ، احساسات مسلمانان را درک می کنم!

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ زرسید، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه که اخیرا از اقدام موهن نشریه های فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) حمایت کرده است، به دنبال اعتراضات گسترده مسلمانان جهان به سیاست های ضداسلامی فرانسه گفت که این کاریکاتور ها نه در نشریه های وابسته به دولت فرانسه، بلکه در نشریه ها و روزنامه های آزاد اجرا شده است.

رئیس جمهور فرانسه که با شبکه خبری الجزیره مصاحبه می کرد، اضافه کرد: احساسات مسلمانان در قبال انتشار کاریکاتور ها را درک می کنم.

وی در توجیه اقدام موهن نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس رسول گرامی (ص) گفت که کاریکاتور ها پروژ دولتی نیست، بلکه برخاسته از روزنامه های آزاد و مستقل است که وابسته به دولت فرانسه نیستند.

مکرون اضافه کرد: افرادی هستند که دست به تحریف و انحراف دین اسلام می زنند و به نام این دین ادعای دفاع از آن را دارند.

رئیس جمهور فرانسه اخیراً با اتخاذ مواضع اسلام ستیزانه بر حمایت خود از نشریه هایی را که کاریکاتور های موهن علیه مقدسات اسلامی و پیامبر گرامی اسلام (ص) منتشر کرده اند، گفت که مانع این کار آن ها نخواهد شد.

این اظهارات مکرون با اعتراضات گسترده مسلمانان جهان روبه رو شده و بسیاری از کشور های اسلامی خواستار تحریم کالا های فرانسوی شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مکرون: کاریکاتور های منتشر شده وابسته به دولت نیستند ، احساسات مسلمانان را درک می کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکرون: کاریکاتور های منتشر شده وابسته به دولت نیستند ، احساسات مسلمانان را درک می کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید