نشست کمیسیون مشترک برجام امروز برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ زرسید، اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای گفت که نشست کمیسیون مشترک برجام امروز شنبه 28 فروردین در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارت های امور خارجه ایران و گروه 1+4 به صورت حضوری در وین تشکیل می گردد.

نشست کمیسیون مشترک برجام امروز برگزار می گردد

در این بیانیه که یک نسخه آن در تارنمای اتحادیه اروپا منتشر شد آمده است که این نشست به ریاست انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و نمایندگان ایران، فرانسه، آلمان، انگلیس، چین و روسیه منعقد می گردد.

این بیانیه حاکیست که شرکت کنندگان مذاکرات و رایزنی های اجرا شده را در مورد دورنمای بازگشت محتمل ایالات متحده آمریکا به برجام و اطمینان از اجرای کامل و موثر این توافق مورد آنالیز قرار خواهند داد.

بر اساس برنامه اعلام شده، ریاست هیأت ایرانی را در این جلسه سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان بر عهده خواهد داشت و ریاست جلسه نیز بر عهده انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس خدمات خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.

قرار است در این جلسه که ساعت 15 و 30 دقیقه به وقت تهران برگزار گردد.

عباس عراقچی معاون وزیر خارجه درباره جزییات این جلسه گفت: در این جلسه آخرین شرایط را مرور نموده و گزارش کار کارگروه ها را می شنویم و درباره نحوه ادامه کار و سرعت آن و مسائلی که باید حل و فصل گردد، تصمیم می گیریم.

توضیحات عراقچی درباره نشست امروز

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

دور تازه گفت وگوها در وین از روز پنج شنبه شروع شده و علاوه بر یک جلسه کمیسیون مشترک، گفت وگوها در سطح کارشناسی در دو حوزه تحریم و مسائل هسته ای ادامه یافته است.

منبع: فرارو

به "نشست کمیسیون مشترک برجام امروز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست کمیسیون مشترک برجام امروز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید