مربی ذوب آهن: از میزبانی خوب گل گهر تشکر می کنم

به گزارش وبلاگ زرسید، سرمربی ذوب آهن از میزبانی خوب مجموعه گل گهر سیرجان از گاندوها تشکر کرد.

مربی ذوب آهن: از میزبانی خوب گل گهر تشکر می کنم

به گزارش وبلاگ زرسید، مجید محافظت کار در نشست خبری پیش از ملاقات ذوب آهن اصفهان مقابل گل گهر سیرجان گفت: به نمایندگی از مجتبی حسینی از میزبانی خوب باشگاه گل گهر تشکر می کنم. گل گهر تیمی بسیار باشخصیت است که ساختار و کادر فنی خیلی خوبی دارد. یکی از پُرافتخارترین مربیان ایران روی نیمکت گل گهر نشسته است. امیدوارم بازی خیلی خوبی رقم بخورد و شاهد ملاقاتی زیبا و جوانمردانه باشیم. امیدوارم در سرانجام مسابقه اتفاقات خوبی برای ذوب آهن و طرفداران تیم رقم بخورد.

وی در خصوص شرایط محمودآبادی، عبدالله حسینی و رنجبری، سه بازیکن پیشین گل گهر سیرجان در ذوب آهن اعلام کرد: با تدابیر حسینی، تمام تمرکز ما این بود که بازیکنان به خوبی ریکاوری شوند. این شرایط برای بازیکنانی که از آنها نام بردید نیز صدق می نماید و مشکل خاصی نیست. به جز قاسم حدادی فر، سایر بازیکنان برای این مسابقه سر حال هستند.

مربی ذوب آهن اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید ذوبی ها در این مسابقه برای یک امتیاز کوشش می نمایند یا برای کسب هر سه امتیاز به سیرجان آمده اند، گفت: نظر شما بسیار محترم است. با این حال تیم ما با توجه به شرایطی که در جدول دارد، کوشش می نماید با تمام توان خود بالا بیاید و امتیازات لازم را از بازی ها به دست بیاورد. اینکه چه برنامه هایی وجود دارد و چه اتفاقاتی در زمین رقم می خورد، باید 24 ساعت صبر کنیم و همه چیز را در زمین ببینیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مربی ذوب آهن: از میزبانی خوب گل گهر تشکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی ذوب آهن: از میزبانی خوب گل گهر تشکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید