رکوردشکنی هواوی با فروش 200 میلیون گوشی هوشمند در سال 2018

به گزارش وبلاگ زرسید، هواوی روز یک شنبه خاطرنشان کرد در سال 2018 پیروز شده بیش از 200 میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند.

رکوردشکنی هواوی با فروش 200 میلیون گوشی هوشمند در سال 2018

این شرکت چینی اظهار داشت بخش بزرگی از این فروش به مدل های پی 20، آنر 10 و میت 20 تعلق دارد.

هواوی در سال 2010 تنها 3 میلیون اسمارت فون فروخته بود و در سال 2017 به رکورد جدید 153 میلیون اسمارت فون رسید که به خوبی رشد این شرکت را نشان می دهد.

براساس گزارش موسسه تحقیقاتی Canalys، شرکت هواوی در فصل دوم سال 2018 پیروز شده در فروش اسمارت فون از اپل هم پیشی بگیرد و به دومین فروشنده بزرگ گوشی جهان تبدیل گردد.

هواوی در بیانیه خود به مناسبت رکوردزنی فروش اسمارت فون در سال 2018، تاکید می نماید دیگر هواوی یک فروشنده گوشی تازه کار نیست که در رده شرکت های دیگر قرار بگیرد؛ بلکه طبق آمارها و گزارش های رسمی جهانی جزو سه فروشنده برتر اسمارت فون جهان است.

تسخیر چین و اروپا؛ عدم ورود به امریکای شمالی

با وجود پیروزیت های بزرگی که این شرکت چینی در بازارهای جهانی کسب نموده است ولی هنوز چالش های جدی و بزرگی برای توسعه کارش دارد.

مهم ترین این چالش ها در ارتباط با دولت ایالات متحده است. دولت امریکا تمام بخش های خود را از خرید گوشی های هواوی منع نموده است و اعتقاد دارد دولت چین به وسیله این گوشی ها مشغول جاسوسی است.

هواوی نمی تواند در بازارهای امریکای شمالی بدون ترس از تحریم اسمارت فون های خود را بفروشد. در ماه ژانویه، دو اپراتور بزرگ ورایزون و AT&T قراردادهای خود با هواوی را لغو کردند و در یک مورد فروش هواوی میت 10 پرو در ایالات متحده متوقف شد.

اما هواوی توانسته در بازارهای کشورهای چین و اتحادیه اروپا بسیار پیروز ظاهر گردد. به گفته هواوی، بیش از 500 میلیون نفر در 170 کشور جهان از اسمارت فون های تولیدی این شرکت استفاده می نمایند.

هواوی در مه اوت پیش بینی کرد فروش اسمارت فون سال 2018 این شرکت بین 180 تا 200 میلیون گوشی باشد ولی در سال 2019 می خواهد به مقام بزرگ ترین فروشنده تلفن همراه جهان برسد.

منبع

منبع: یک پزشک

به "رکوردشکنی هواوی با فروش 200 میلیون گوشی هوشمند در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی هواوی با فروش 200 میلیون گوشی هوشمند در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید