رئیس هیات مدیره پرسپولیس از کجا آمد؟ ، انتخاب سیاسی یا روابط شخصی ، دندانپزشک وزیرم اما ...

به گزارش وبلاگ زرسید، رئیس کمیته انتخابات یکی از احزاب سیاسی کشور ریاست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفت.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس از کجا آمد؟ ، انتخاب سیاسی یا روابط شخصی ، دندانپزشک وزیرم اما ...

به گزارش وبلاگ زرسید به نقل از مهر، درگذشت جعفر کاشانی باعث شد تا هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تغییر و تحولات ناگهانی روبرو گردد.

مهدی رسول پناه که بدون هیچ سابقه مدیریت در عرصه ورزش به عنوان عضو علی البدل از سوی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شده بود جای مرحوم کاشانی را گرفت تا تعداد اعضای هیات مدیره روی پنج نفر باقی بماند.

مهدی محمدنبی، ایرج عرب، مهرداد هاشمی و علی رغبتی در حالی رسول پناه را در جمع شان به عنوان چهره جدید دیدند که با توجه به انتخاب محمدحسن انصاریفرد به عنوان مدیرعامل و همچنین بعضی دو دستگی ها در بین اعضا انتظار داشتند تا خیلی زود تغییرات مدیریتی را توسط وزیر ورزش داشته باشند اما سلطانی فر ترجیح داد فعلا به هیات مدیره پرسپولیس دست نزند تا آنها طبق اساسنامه تجاری باشگاه اقدام به انتخاب رئیس نمایند.

گرچه ریاست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در سالیان گذشته جایگاهی نسبتا تشریفاتی داشته است اما می تواند افق های این باشگاه را در راستای شعار یاری به فرهنگ کشور از راه ورزش حرفه ای برآورده کند.

افقی که ترسیم آن با حضور فردی کاملا سیاسی و بدون سابقه ورزشی کمی نزدیک به محال است! رسول پناه که سابقه سال ها حضور در قوه قضائیه و همچنین یکی از احزاب سیاسی کشور را در کارنامه خود دارد در هیچ کدام از مصاحبه های خود از ورزش صحبت نکرده است تا نشان دهد نه تنها سررشته ای از این مسئولیت خطیر ندارد بلکه جزو دغدغه هایش هم نیست.

رئیسی که قرار است انصاریفرد را بابت طرح های مالی به چالش بکشد تنها به واسطه علاقه اش به فوتبال در باشگاه شاهین به فعالیت می پرداخت تا ناگهان از آنجا به بالاترین پست مدیریتی باشگاه پرسپولیس برسد.

انتخابی که نشان می دهد سلطانی فر بیش از آنکه به فکر عملی کردن شعار خود در راستای خصوصی سازی باشگاه های پرسپولیس و استقلال باشد تمرکز خود را روی برجسته کردن هم قطاران سیاسی اش گذاشته است تا آینده سرخابی ها را دستخوش تغییر کند.

رسول پناه درباره رابطه اش با وزیر ورزش گفت: ببینید باشگاه پرسپولیس مجمع دارد. مجمعی که آقای دژپسند، آقای آوایی و آقای سلطانی فر در آن حضور دارند. در زمان انتخاب هیئت مدیره فعلی من به عنوان نفر ششم و عضو علی البدل از طرف مجمع انتخاب شدم. اینکه می گویند من به خاطر اینکه دندان پزشک سلطانی فر هستم به هیئت مدیره اضافه شدم بی انصافی است. بعد از درگذشت مرحوم کاشانی بر اساس اساس نامه عضو هیئت مدیره شدم و از آن موقع هم تمام وقتم را به پرسپولیس اختصاص دادم. به نظر من پرسپولیس به یک فکر و ایده جدید احتیاج دارد.

  • پرسپولیس باز هم برد | تیم کالدرون حالا مدعی قهرمانی شد
منبع: همشهری آنلاین

به "رئیس هیات مدیره پرسپولیس از کجا آمد؟ ، انتخاب سیاسی یا روابط شخصی ، دندانپزشک وزیرم اما ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس هیات مدیره پرسپولیس از کجا آمد؟ ، انتخاب سیاسی یا روابط شخصی ، دندانپزشک وزیرم اما ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید