خبرنگاران سلطانی فر: هیات مدیره استقلال و پرسپولیس در کوتاه ترین زمان کامل می شوند

به گزارش وبلاگ زرسید، تهران- خبرنگاران- وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوار هستیم که بتوانیم ظرف روزهای آینده و در کوتاه ترین زمان ممکن اصلاحات لازم را در ترکیب هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس انجام دهیم تا اعضای آنها کامل شوند.

خبرنگاران سلطانی فر: هیات مدیره استقلال و پرسپولیس در کوتاه ترین زمان کامل می شوند

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

مسعود سلطانی فر در حاشیه جلسه ستاد کرونا درباره جدایی مدیران عامل 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: شرایط اقتصادی امروز کشور و همچنین باشگاه ها و مسائل اقتصادی که با آن روبرو هستند، در این تصمیم گیری ها دخیل بوده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم به کمک خداوند بتوانیم ظرف روزهای آینده و در کوتاه ترین زمان ممکن اصلاحات لازم را در ترکیب هیات مدیره باشگاه استقلال انجام دهیم.

هفته گذشته محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس به دلیل اختلاف با اعضای هیات مدیره این باشگاه از سمت خود استعفا کرد و پس از این جدایی، علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال نیز با ارسال نامه ای به وزارت ورزش و جوانان از سمت سرپرست مدیر عاملی و عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلال کنار کشید.

سلطانی در پاسخ به این سوال که هوادار کدام تیم ورزشی است، گفت: هوادار تیم ملی هستم و فکر می کنم اقتضای سن من هم این مساله را ایجاب میکند.

وی درخصوص مطالبی که در این ارتباط عنوان می گردد، نیز گفت: این نقطه نظرات، لطف دوستان است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سلطانی فر: هیات مدیره استقلال و پرسپولیس در کوتاه ترین زمان کامل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سلطانی فر: هیات مدیره استقلال و پرسپولیس در کوتاه ترین زمان کامل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید