خبرنگاران رعایت پروتکل های بهداشتی در معادن مازندران اجباری است

به گزارش وبلاگ زرسید، ساری-خبرنگاران- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران می گوید: رعایت پروتکل های بهداشتی برای انجام فعالیت در معادن فعال این خطه شمال کشور اجباری است.

خبرنگاران رعایت پروتکل های بهداشتی در معادن مازندران اجباری است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، کامران اصغری اضافه نمود: بازرسان ایمنی کار بر فعالیت معادن همانند سایر واحدها و کارگاههای تولیدی و صنعتی برای کنترل و کاهش ابتلا به ویروس کرونا در بین معدنکاران نظارت خواهند داشت.

وی اضافه نمود : از بدو شیوع ویروس کرونا در استان مازندران حدود یک هزار و 200 کارگاه تولیدی و صنعتی با الویت کنترل شیوع ویروس کرونا مورد نظارت بازرسان این اداره کل قرار گرفتند.

وی عمده نظارت بر این واحدها را رعایت دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی در این کارگاهها براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا سطح ملی و استانی بیان نموده است.

دبیر شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان مازندران اعلام کرد : علاوه بر آن بازرسان به طور مداوم اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا را در این کارگاهها با همراهی مسوولان ایمنی کار در کارگاههای تولیدی پیگیری می نمایند.

اصغری اظهارداشت : مدیران کارگاههای تولیدی در استان نیز موظف شدند تا با نصب بنر و تامین تجهیزات حفاظتی و پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا، کارگران خود را از ابتلا به این ویروس مصون نگهدارند.

به گفته وی همچنین یک هزار و 356 کارگر ساختمانی در میادین شهرستان های استان شناسایی و برای آنالیز شرایط بهداشت فردی به مراکز طب کار معرفی شدند.

در مازندران حدود 250 واحد معدنی دارای مجوز وجود دارد که طبق آمار 110 واحد معدنی در سطح استان فعال است و حدود 7 هزار کارگر در این واحدهای معدنی اشتغال به کار دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رعایت پروتکل های بهداشتی در معادن مازندران اجباری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رعایت پروتکل های بهداشتی در معادن مازندران اجباری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید