خبرنگاران تکذیب ادعاهای کریمی قدوسی، انتظار می رود مراجع قضایی سکوت نکنند

به گزارش وبلاگ زرسید، تهران- خبرنگاران- یک منبع آگاه در ریاست جمهوری با رد ادعاهای جواد کریمی قدوسی، گفت: از مراجع قضایی انتظار می رود در قبال بیان این گونه اظهارات و نشر آنها که مصداق تشویش اذهان عمومی و آشکارا تهمت و افتراست، سکوت نکنند.

خبرنگاران تکذیب ادعاهای کریمی قدوسی، انتظار می رود مراجع قضایی سکوت نکنند

به گزارش روز چهارشنبه وبلاگ زرسید از پایگاه اطلاع رسانی دولت، این منبع آگاه گفت: کریمی قدوسی متاسفانه در فضای سیاسی کشور به چوپان دروغگو معروف شده و اگر احیانا حرف راستی بزنند، مایه تعجب خواهد بود و باید نسبت به آن واکنش نشان داد.

وی با رد اظهارات اخیر کریمی قدوسی اضافه کرد: حتی هم جناحی های وی هم عمدتا روی اظهارات ایشان حساب باز نمی کنند و اذعان دارند که وقتی ایشان ادعایی علیه کسی مطرح می کند به اعتبار تجارب متعدد دروغگویی و خلاف گویی ایشان در گذشته، ادعایش فاقد صحت، عقلانیت و حتی ظرافت های مرسوم دروغگویی است.

این منبع آگاه با تاکید بر اینکه ادعاهای کریمی قدوسی، ارزش پاسخ دادن ندارد، گفت: نه از باب اهمیت اظهارات واهی و بی اساس فرد مورد نظر بلکه صرفا به دلیل ثبت در تاریخ، لازم به ذکر است که هر آنچه ایشان تحت عنوان نفوذ در ریاست جمهوری و برخی مدیران این نهاد به زبان آورده است، کذب محض و از اساس ساخته و پرداخته ذهن بیمار گوینده یا کسانی است که ظاهرا او را به سخره گرفته اند.

وی در خاتمه با انتقاد از رسانه هایی که به رغم سوابق متعدد دروغگویی و اظهارات خلاف واقع، همچنان به نشر اظهارات کریمی قدوسی می پردازند، گفت: بدیهی است که نشر اظهارات ایشان، نشر اکاذیب به حساب می آید و به موجب قانون جرم است. از مراجع محترم قضایی انتظار می رود، در قبال بیان اینگونه اظهارات و نشر آنها که مصداق تشویش اذهان عمومی و آشکارا تهمت و افتراست سکوت نکنند و وظیفه قانونی خود را در راستای قوانین مصرح کشور به انجام برسانند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تکذیب ادعاهای کریمی قدوسی، انتظار می رود مراجع قضایی سکوت نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تکذیب ادعاهای کریمی قدوسی، انتظار می رود مراجع قضایی سکوت نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید