خبرنگاران ارزش سهام ژاپن به پایین ترین سطح در سال جاری رسید

به گزارش وبلاگ زرسید، پکن- خبرنگاران- تلویزیون دولتی ژاپن گفت در بحبوحه نگرانی ها بر سر تاثیر ویروس کرونا بر اقتصاد جهانی، بهای تمامی سهام بورس توکیو روز گذشته (جمعه) کاهش یافت و شاخص نیککی هم به پایین ترین سطح خود در سال میلادی جاری رسید.

خبرنگاران ارزش سهام ژاپن به پایین ترین سطح در سال جاری رسید

به گزارش وبلاگ زرسید از ان. اچ. کی، شاخص نیککی با 579 واحد کاهش در پایان معاملات روز به میزان 20749 واحد بسته شد که پائین ترین سطح آن در سال میلادی جاری است این شاخص در معاملات روز جمعه برای مدت کوتاهی بیش از 700 واحد افت داشت.

شاخص تاپیکس برای سهام بخش اول با 44 واحد کاهش در پایان معاملات روز در میزان 1471 واحد بسته شد.

قوی شدن ارزش ین در مقابل دلار آمریکا نیز باعث فروش سهام شد چرا که سرمایه گذاران نگران این بودند که ین قویتر باعث کاهش درآمد صادر کنندگان ژاپنی خواهد شد.

به عنوان بخشی از تلاش ها برای مهار ویروس کرونا، دولت ژاپن روز پنجشنبه اعلام کرد از کسانی که از چین و کره جنوبی وارد کشور می شوند، خواهد خواست تا برای دو هفته در مکان های معین شده بمانند.

یکی از تحلیلگران بازار می گوید سرمایه گذاران بسیاری نگران هستند که این تصمیم منجر به ورود گردشگران کمتر و کندی اقتصاد خواهد شد تحلیلگر یاد شده می گوید این نوسان احتمالا هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ژاپن تا کنون به یک هزار و 116 تن رسیده است و 12 تن هم جان باخته اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ارزش سهام ژاپن به پایین ترین سطح در سال جاری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارزش سهام ژاپن به پایین ترین سطح در سال جاری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید