جایزه لیلی فراخوان داد

به گزارش وبلاگ زرسید ، طبق اعلام دبیرخانه جایزه که توسط انجمن نویسندگان عامه پسند برگزار می شود، قرار است در سال 99 رمان های ژانر عاشقانه که در سال گذشته منتشر شده اند، مورد داوری قرار گیرد.

جایزه لیلی فراخوان داد

بر اساس اعلام دبیرخانه جایزه، تمام نویسندگانی که رمانی در ژانر عاشقانه (جوانان یا خانوادگی) در سال 98 منتشر کرده باشند می توانند در این مسابقه شرکت کنند؛ اما هر نویسنده فقط می تواند با یک رمان در جایزه شرکت کند.

کسانی که شرایط لازم برای شرکت در جایزه را دارند تا 31 تیرماه سال جاری می توانند دو نسخه از آثار خود را به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

آثار رسیده به دبیرخانه در دو مرحله داوری خواهند شد. در مرحله اول ده اثر به دور دوم راه پیدا کرده و در نهایت رقابت بین ده اثر نهایی برگزار می شود.

نتایج مسابقه در سه بخش جایزه نوقلم (بهترین رمان نویسندگان کار اولی)، جایزه بهترین رمان عاشقانه سال (مخصوص نویسندگان حرفه ای و صاحب چند اثر) و جایزه نگاه مخاطب (رمانی به انتخاب مخاطبان) اعلام خواهد شد. دو رمان اول یعنی نوقلم و حرفه ای با رای داوران و جایزه نگاه مخاطب با رای مخاطبان انتخاب می شوند.

از برگزیدگان طی مراسمی که در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود، تقدیر به عمل خواهد آمد.

دبیرخانه جایزه در شهرک اکباتان، بلوار شهید نفیسی، سه راه مخابرات، روبه روی ورزشگاه راه آهن، جنب کوچه فرهاد غربی، خانه فرهنگ آیه، واقع است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "جایزه لیلی فراخوان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه لیلی فراخوان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید