ارائه رایگان آثار یک نشر در فضای مجازی

به گزارش وبلاگ زرسید، مرکز ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با پیوستن به پویش درخانه بمانیم، کتاب بخوانیم آثار خود را به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار داد.

ارائه رایگان آثار یک نشر در فضای مجازی

به گزارش وبلاگ زرسید به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمدرسول الماسیه، رئیس مرکز ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اظهار کرد: رایزنی های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با هماهنگی ناشرانی که طی سال های گذشته، آثاری در قالب طرح تاپ در زمینه معارف اسلامی، علوم انسانی و ایران شناسی ترجمه و منتشر کرده اند، این آثار را در فضای مجازی به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار خواهند داد.

او اضافه کرد: در روزهای بحران جهانی شیوع ویروس کرونا که مردم بیشتر کشورها در خانه ها می مانند و فرصت بیشتری برای مطالعه دارند، مرکز ساماندهی ترجمه و نشر کوشش کرده به نوبه خود سهمی در پر کردن اوقات فراغت علاقه مندان به مطالعه معارف اسلامی و علوم انسانی إیفا کند و از رایزنی ها درخواست کرده ناشران را به عرضه رایگان این آثار در این ایام تشویق و به مخاطبان اطلاع رسانی نمایند.

در سال های اخیر به طور متوسط هر ساله 100 عنوان کتاب در موضوعات معارف اسلامی، ایران شناسی و ادبیات دفاع مقدس تحت حمایت طرح تاپ به زبان های مختلف ترجمه و منتشر شده است.

الماسیه در این زمینه یادآور شد: همچنین سایت اینترنتی Islamica.ir متعلق به مرکز ساماندهی ترجمه و نشر حاوی فایل های کامل حدود 1700 عنوان کتاب و مقاله به 12 زبان، همچنان به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان واقع شده است.

موسسه فرهنگی و انتشارت بین المللی الهدی یک ماه گذشته با تاکید بر شعار در خانه بمانیم، کتاب بخوانیم تمامی آثار و انتشارت خود را به چند زبان به صورت رایگان در فضای مجازی در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ارائه رایگان آثار یک نشر در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه رایگان آثار یک نشر در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید