تعبیر خواب چادر - دیدن چادر در خواب چه تعبیری دارد؟

به گزارش وبلاگ زرسید، چادر آز آن دسته پوشاکی است که مخصوص زنان بوده و دیدن آن در خواب برای جنس مونث تعبیری نیکو به همراه دارد. بر خلاف این تعبیر پوشیدن چادر توسط مردان رسوایی برای آن ها در پی خواهد داشت. معمولا چادر در رنگ ها و طرح های مختلفی در خواب دیده می گردد که درک احساسات بیننده خواب در آن لحظه بسیار پر اهمیت است . تعابیر گفته شده در ادامه به صورت نمادین بوده و بیننده خواب باید گفته ها را با زندگی شخصی خود تطبیق دهد.

تعبیر خواب چادر - دیدن چادر در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب چادر

حضرت امام جعفر صادق (ع):

چادر درخواب بر سه وجه است.

  • مقام و منزلت
  • مرد را زن و زن را شوهر
  • سرپرست و مرد خانه

محمدبن سیرین: چادر درخواب دیدن، محافظ زن است. اگر بیند چون زنان چادر پوشیده است، دلیل که در آن کار خیر و شر است. لکن آن کار را از او مکروه دارند.

منوچهر مطیعی تهرانی:

چادر در خواب پوشاننده رازهای بیننده خواب و حافظ شرف و آبرو است.

اگر مردی ببیند که چادر دارد رازداری می نماید و این راز ممکن است مال خودش باشد یا متعلق به دیگران اما اگر ببیند چادر پوشیده چون مرد چادر نمی پوشد و این یک کار غیر طبیعی است نیکو نیست و در خواب نشان دهنده این است که پوشنده چادر اعمال زشت و گناهان عظیم خویش را از مردم پنهان نگه می دارد و این اعمال آن قدر زشت و عظیم هستند که اگر بر ملا شوند مورد لعن و نفرین و حداقل مورد سرزنش و شماتت قرار می گیرد.

تعبیر خواب چادر مشکی

دیدن چادر مشکی در خواب و یا اینکه چادر مشکی به سر دارید می تواند به رویارویی شما با موقعیتی جدید و متفاوت در زندگی تان مرتبط باشد. اینکه چیزهای تازه ای را در زندگی فردی یا کاری خود تجربه می کنید. این مساله می تواند به تحولی در زندگی شخصی شما مرتبط باشد و یا تغییراتی عمده در محیط کار. در واقع شما قرار است تا موقعیت های جدی تر و پرچالش تری را نسبت به گذشته تجربه کنید، پس ضروری است تا خود را به خوبی برای آن آماده سازید.

تعبیر خواب گم شدن چادر مشکی

گم شدن چادر مشکی در خواب یعنی به دلیل آن که فرد وارد محیط ارتباطی جدید شده گرفتار احساس فقدان شود.

تعبیر خواب چادر سفید

دیدن اینکه چادر سفید به سر دارید به منزله وجود یک آرامش واقعی در زندگی شماست. اینکه شما کارهای اشتباه گذشته خود را ترک نموده و روی به اعمال نیک و درست آورده اید.

تعبیر خواب چادر نماز

نماز خواندن با چادر نماز: در حالت کلی چادر پنهان ماندن گناه و یا از بین رفتن گناه است وقتی که خود را در حال نماز با چادر نماز می بینید معنی اش این است که شما به واسطه عبادات گناهانتان از بین می رود.

خریدن چادر نماز: خریدن این نوع چادر بسیار خوب است چه برای خودت خریده باشی و چه برای اینکه به دیگران هدیه دهی. معنی این خواب زیاد شدن روزی است و به صندلی بلند رسیدن هم می تواند باشد.

مرده چادر نماز سفید سر کند: اگر در خواب ببینی که مرده ای چنین چادری به سر دارد چه او را بشناسی و چه برایت غریبه باشد معنی این خواب این است که عمر شما زیاد می شود و این خواب خوبی است.

پاره کردن چادر نماز سفید: این خواب ، خواب خوبی نیست و معنی اش این می شود که شما به بلا و یا گناه دچار محی شوید خواه خودتان آن را پاره کنید و یا چادر را پاره شده ببینید و یا در دعوا آنرا پاره کنید.

تعبیر خواب چادر رنگی

منوچهر مطیعی تهرانی: اگر پارچه زرد باشد بیماری است و اگر سرخ باشد هیجان است و چنانچه سبز باشد فرح و انبساط بخصوص اگر بخواهید با آن چادر بدوزید. چادر در خواب حرمت و آبرو و حیثیت است چه متعلق به خودتان باشد و چه دیگری.

تعبیر خواب چادر پاره

منوچهر مطیعی تهرانی: اگر ببیند که چادرش پاره است یا رازش فاش می شود و یا این که آبرویش در مخاطره قرار می گیرد. به هر حال هر کسی چیزی پنهان دارد که دوست ندارد دیگران بدانند. تلاش در راستا حفظ همین پوشیدگی است که در خواب به شکل چادر نمایان می شود.

تعبیر خواب چادری شدن

اگر دختر مجردی در خواب ببیند که چادری شده است نشانه شوهر است. بدین معنا که به زودی ازدواج خواهد نمود و یا پسری در جمع به او پیشنهاد ازدواج می دهد. این خواب همچنین می تواند به معنای دستیابی به موفقیت، سعادت و کمال نیز باشد به گونه ای که دیگران به حال او غبطه می خورند.

تعبیر خواب هدیه دادن چادر

منوچهر مطیعی تهرانی: اگر بیننده خواب ببیند که چادری برای دیگری خریده یا چادر به کسی هدیه می دهد آن چادر رازی است که می خواهد دیگران پوشیده نگه دارند و در صورت اطلاع حفظ نمایند و آبرویش را نبرند. برای زنان دیدن چادر در خواب طبیعی است اما اگر زنی در خواب ببیند که چادر نو پوشیده در محیط خانواده عزت و احترامش بالا می رود و نزد شوهر عزیز می شود.

تعبیر خواب چادر شب

ابراهیم کرمانی: چادر شب در خواب زن است، اگر بیند چادر شب فرا گرفت، یا کسی بدو داد، دلیل که زن نو خواهد. اگر بیند چادر نو بخرید، دلیل که کنیزکی بخرد و از او فرزند آید، اگر این خواب زنی بیند، دلیل که او را شوهر آید. اگر زنی بیند که چادر شب او بسوخت، دلیل که شوهرش بمیرد، یا او را طلاق دهد.

سخن آخر

شما می توانید خواب های خود را در پایین همین صفحه برای ما بازگو کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت جوابگوی شما باشند.

منبع: مجله انگیزه

به "تعبیر خواب چادر - دیدن چادر در خواب چه تعبیری دارد؟" امتیاز دهید

13 کاربر به "تعبیر خواب چادر - دیدن چادر در خواب چه تعبیری دارد؟" امتیاز داده اند | 3.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب چادر - دیدن چادر در خواب چه تعبیری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید