استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان این بار در علی آباد کتول ، تزریق واکسن به پیمانکار، یک مدیر و 2 کارمند شهرداری

به گزارش وبلاگ زرسید، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان در علی آباد کتول اطلاع داد و گفت: تزریق واکسن به چند کارمند شهرداری اجرا شده است.

استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان این بار در علی آباد کتول ، تزریق واکسن به پیمانکار، یک مدیر و 2 کارمند شهرداری

به گزارش وبلاگ زرسید به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی متکی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بخشی از آنچه در فضای مجازی و بعضی کانال ها درباره استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان مطرح شده است، صحت دارد.

وی افزود: ماجرا از آن قرار است که روز تزریق سهمیه واکسن پاکبانان در این شهرستان از ویال آخر که مانند همه ویال ها 5 تایی است 4عدد باقی مانده بود که این تعداد به مسئول خدمات شهری، یک خانم پیمانکار و 2 نفر هم که از کارکنان شهرداری بوده اند تزریق شد.

متکی با بیان اینکه این کار نباید انجام می شد،گفت: تعدادی از پاکبانان برای تزریق واکسن مراجعه نکرده بودند که دیگران از سهمیه آنها استفاده کردند.

منبع: جام جم آنلاین

به "استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان این بار در علی آباد کتول ، تزریق واکسن به پیمانکار، یک مدیر و 2 کارمند شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان این بار در علی آباد کتول ، تزریق واکسن به پیمانکار، یک مدیر و 2 کارمند شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید