اخبار مجلس

5 حمایت جدید مجلس از بورس ، وعده های قالیباف برای سهامداران

به گزارش خبرنگاران، جلسه بررسی راهکارهای بهبود شرایط بازار سرمایه در حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

4 خرداد 1400

آمار قربانیان کرونا از 71 هزار نفر گذشت

تهران (پانا) - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد که با فوت 407 نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید19 در شبانه روز گذشته تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به 71 هزار و 758 نفر رسید. بیش از 209 هزار نفر در کشور با دریافت هر دو دوز واکسن کرونا واکسینه...

3 خرداد 1400

اشخاصی که ترمز توسعه استان هستند را شناسایی و معرفی کنید!

استاندار خراسان رضوی در دیدار با اعضای انجمن های صنایع همگن - خانه صنعت، معدن و تجارت استان خطاب به مدیران تاکید نمود: کسانی که ترمز توسعه استان هستند، شناسایی و معرفی کنید.

18 اردیبهشت 1400

مالیات بر خانه های خالی؛ هیچ برای دولت، همه چیز برای مردم

مالیات بر خانه های خالی یک مالیات تنظیمی است که هدف اصلی آن تحریک صاحبان خانه ها به عرضه آن ها، به منظور کاهش قیمت ها در بازارهای اجاره و فروش مسکن است.

20 دی 1399

بانک مرکزی، معین تکلیف 80 درصد متقاضیان تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع کرونا

خبرنگاران - پرونده 80 درصد از متقاضیان تسهیلات مربوط به صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا توسط نظام بانکی کشور مشخص تکلیف شده و با توجه به تمدید مهلت پرداخت تسهیلات توسط ستاد ملی مقابله با کرونا تا خاتمه مهر ماه سال جاری، پرونده مابقی...

21 آبان 1399

قالیباف: مجلس نیازمند تحول با اصلاح آیین نامه داخلی است

رئیس مجلس ضمن انتقاد از رعایت شکلی آیین نامه و عدم اعتقاد به ماهیت آن و با تاکید بر لزوم اصلاح آئین نامه مجلس برای ایجاد تحول در این نهاد، گفت: اصلاح آیین نامه داخلی مجلس می تواند برخی نابسامانی ها در قوای سه گانه را نیز برطرف کند.

15 آبان 1399

دولت برای معین دستمزد کارگران با اعداد بازی می کند

نماینده کارگران در شورای عالی کار با بیان اینکه دولت برای معین دستمزد کارگران با اعداد بازی می کند، گفت: پیشنهاد ما همان عدد 2 میلیون 800 هزار تومان بود.

28 خرداد 1399

خبرنگاران رعایت پروتکل های بهداشتی در معادن مازندران اجباری است

ساری-خبرنگاران- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران می گوید: رعایت پروتکل های بهداشتی برای انجام فعالیت در معادن فعال این خطه شمال کشور اجباری است.

14 خرداد 1399

آمریکا چه قدر بدهی دارد؟

میزان بدهی های آمریکا اکنون از 23 تریلیون دلار عبور نموده است.

28 اردیبهشت 1399

به جای انتقاد در کنار هم خواسته های مردم را محقق کنیم، تشدید کنترل ورودی ها مطالبه مردم است

خبرنگاران/هرمزگان عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باید به جای انتقاد و اتهام به یکدیگر، در کنار هم از تمامی ظرفیت ها برای تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی هرمزگان استفاده کنیم.

14 اردیبهشت 1399

خبرنگاران نظارت بر اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا مستمر باشد

بیرجند - خبرنگاران - استاندار خراسان جنوبی گفت: نظارت و بازرسی باید به صورت شبانه روزی انجام شود و با دستگاه هایی که در حوزه اجرا یا نظارت بر مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا کوتاهی کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

10 اردیبهشت 1399

افتتاح 522 پروژه عمرانی در بوشهر، رشد 144 درصدی تعداد پروژه ها

به گزارش خبرنگاران، سید محمد حسن باستی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم به دور از تعارفات و آمارها منتظر کارهای اجرای در سطح استان هستند، گفت: اجرای پروژه های تاثیرگذار به طور مستقیم و یا غیرمستقیم می تواند موجب ایجاد امید در جامعه گردد...

28 فروردین 1399

طرح های شهرسازی صرفا تمرکزگرا نباشند

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد گفت: قوانین ما باید به شکلی اصلاح شوند که خروجی آن ها به طرح هایی منتهی شود که تمرکزگرا نباشند.

5 اسفند 1398

المپیکی ها 20 درصد بیشتر می گیرند، اساسنامه در شورای نگهبان است

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در بخش انتهای نشست با روسای فدراسیون ها از برگزاری یک کارگاه آموزشی ، هم افزایی و دانش افزایی با حضور مشترک رؤسای فدراسیون ها ، مدیران کل استانی ،و مسئولین ورزش بانوان استان...

25 بهمن 1398

انتقاد شدید ترامپ از نانسی پلوسی

رئیس جمهور آمریکا به شدت از رئیس مجلس نمایندگان این کشور به خاطر تاخیر در ارسال مفاد استیضاحش برای مجلس سنا انتقاد نموده است.

20 بهمن 1398

داورزنی باید از وزارت استعفا بدهد، نگران برخورد سلیقه ای هستیم

به گزارش خبرنگاران، علی اصغر یوسف نژاد درباره اتفاقات اتفاق افتاده پیرامون انتخابات فدراسیون والیبال و ثبت نام محمدرضا داورزنی در این انتخابات بدون استعفا از وزارت ورزش، گفت: ما امروز این موضوع را در مجلس پیگیری می کنیم. نگران برخورد سلیقه ای افراد...

2 آذر 1398