CAS قدوس را از پرداخت غرامت به اوئسکا معاف کرد

به گزارش وبلاگ زرسید، دادگاه حکمیت در ورزش فرجام خواهی هافبک ایرانی تیم فوتبال برنتفورد انگلیس علیه حکم انضباطی اش پس از شکایت باشگاه اوئسکای اسپانیا را پذیرفت.

CAS قدوس را از پرداخت غرامت به اوئسکا معاف کرد

به گزارش وبلاگ زرسید و به نقل از رویترز، فرجام خواهی سامان قدوس بال ایرانی تیم فوتبال برنتفورد انگلیس و کارفرمای سابق او باشگاه اوسترشوندز سوئد برای معافیت از پرداخت جریمه نقدی چهار میلیون یورویی به باشگاه اوئسکای اسپانیا مورد پذیرش واقع شد.

فیفا ماه ژوئن سال گذشته در پی شکایت باشگاه اوئسکا از قدوس و اوسترشوندز به دلیل نقض تعهدشان برای انتقال بازیکن به این تیم و در عوض عقد قرارداد با تیم آمیای فرانسه، آنها را به پرداخت چهار میلیون یورو غرامت به باشگاه اوئسکا محکوم کرد. علاوه بر آن، برای قدوس چهار ماه محرومیت از بازی و برای باشگاه اوسترشوندز هم محرومیت از فعالیت در دو پنجره جابجایی در نظر گرفته شد.

هم قدوس و هم کارفرمایان سوئدی سابق او در اعتراض به این حکم فیفا به دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) شکایت کردند که پس از آنالیز پرونده نتایج آن اعلام شد. مطابق حکم صادره از سوی CAS، قدوس و استرشوندز اگرچه بابت نقض پیمان با اوئسکا متخلف شناخته شده اند، اما آنها ملزم به پرداخت غرامت چهار میلیون یورویی به این باشگاه نیستند. دادگاه حکمیت در ورزش تشخیص داده که باشگاه اوئسکا با وجود خلف وعده قدوس و اوسترشوندز نتوانسته ثابت کند متحمل ضرر اقتصادی شده است که مستحق دریافت چنین غرامت سنگینی از آنها باشد.

در همین حال اما CAS محرومیت چهار ماهه قدوس 27 ساله و ممنوعیت فعالیت اوسترشوندز از خرید بازیکن در دو پنجره بعدی نقل وانتقالات را تأیید نموده است. البته قدوس محرومیت خود را سپری نموده و اکنون هم در تیم برنتفورد در دسته اول فوتبال انگلیس بازی می نماید. باشگاه اوسترشوندز سوئد اما باید مدت محرومیت خود را سپری کند و در دو پنجره بعدی اجازه خرید بازیکن نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "CAS قدوس را از پرداخت غرامت به اوئسکا معاف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "CAS قدوس را از پرداخت غرامت به اوئسکا معاف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید