ادعای زیدان رد شد

به گزارش وبلاگ زرسید، زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید روز گذشته (در یک نشست خبری) گفت که دلیل عدم حضور گرث بیل در فهرست 24 نفره بازیکنانش برای سفر به انگلیس و انجام بازی برگشت مقابل منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به این دلیل بوده است که خود بازیکن شخصاً ترجیح داده برای تیم بازی نکند.

ادعای زیدان رد شد

اکنون اما یک منبع بسیار نزدیک به بازیکن ولزی رئال مادرید این مطلب را تکذیب نموده است. این فرد که یکی از نزدیک ترین و تأثیرگذارترین منابع به بازیکن سابق تاتنهام است و نخواست هویتش فاش گردد، ضمن تأکید بر عدم وجود هیچ تماسی میان بیل و زیدان به نشریه آ اس اسپانیا گفت: برای مسئله ای که زیدان با بیل دارد هیچ راه حلی نیست. بیل فقط به این دلیل از سفر به منچستر امتناع کرد که کاملاً می دانست در آن بازی حتی یک دقیقه هم فرصت حضور در میدان را پیدا نخواهد کرد.

بیل تنها بازیکنی نبوده است که زیدان از فهرست تیمش برای بازی مقابل من سیتی کنار گذاشته، چون علاوه بر او خامس هم نادیده گرفته شده است. با این حال زیدان تنها به دلیل عدم حضور گرث بیل اشاره نمود و مدعی شد که خود او نخواسته است بازی کند، حال آنکه بیل پس از شروع مجدد لالیگا به دنبال شیوع کرونا فقط یک سکونشین بود و زیزو به او فرصت بازی نمی داد.

به هرحال به نظر می رسد پس از آنکه باشگاه رئال مادرید تابستان سال گذشته مانع پیوستن بیل به باشگاه جیانگو سونینگ چین شد - تیمی که در آن قرار بود به پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل گردد - و به دنبال آن نیمکت نشینی شدن این بازیکن ولزی توسط زیدان، او قصد تلافی دارد و ترجیح می دهد دو سال به جامانده تا پایان قراردادش با رئال مادرید را حتی روی سکوها سپری کند، اما حقوق نجومی اش که هزینه سنگینی را به باشگاه تحمیل می نماید، بگیرد.

بیل و سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید دو بازیکن این تیم هستند که بالاترین حقوق را می گیرند و در هر فصل 14.5 میلیون یورو به صورت خالص از باشگاه دریافت می نمایند. با احتساب اقتصادیات درآمد بیل، رئال مادرید در هر فصل 30 میلیون یورو برای پرداخت حقوق بیل هزینه می نماید و به این ترتیب اگر بیل تصمیم بگیرد تا پایان قراردادش بماند 90 میلیون یورو دیگر به هزینه های باشگاه اضافه می گردد. تنها شانسی که رئال مادرید برای معاف شدن از پرداخت این رقم دارد این است که به فسخ دو جانبه قرارداد بازیکن 31 ساله ای که او را سال 2013 در ازای 100 میلیون یورو خرید، رضایت دهد. در واقع رئالی ها اگر تابستان سال گذشته اجازه می دادند بیل به عنوان بازیکن آزاد راهی چین گردد و برای انتقال او رقمی که کمتر از حقوق سالانه اش بود درخواست نمی کردند، حداقل سال جاری متحمل ضرر نمی شدند، به خصوص که شیوع کرونا بر مسائل اقتصادی آنها هم افزوده است.

منبع: فرارو

به "ادعای زیدان رد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای زیدان رد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید