کاراته وان امارات، آل سعدی به مدال نقره رسید

به گزارش وبلاگ زرسید، نماینده کاراته ایران با شکست در ملاقات نهایی مسابقات کاراته وان امارات به مدال نقره رسید.

کاراته وان امارات، آل سعدی به مدال نقره رسید

به گزارش وبلاگ زرسید، روز پایانی از دومین مرحله از رقابت های لیگ دنیای کاراته وان 2020 از صبح امروز (یکشنبه) در دبی امارات پیگیری شد و شیما آل سعدی با شکست سه بر یک در ملاقات نهایی وزن 61- کیلوگرم مقابل یین ژیا اویان از چین به مدال نقره دست یافت.

آل سعدی روز گذشته برای رسیدن به ملاقات نهایی ابتدا 2 بر یک از سد کریستینا فرر از اسپانیا گذشت و در ادامه مقابل فیلیپه وندولینه از فرانسه با نتیجه 5 بر 4 به رجحان رسید. او در سومین مبارزه 3 بر 2 اینگیریدا سوچانکوآ از اسلواکی را شکست داد و سپس پیروز شد یک بر صفر آنیتا سروگینا از اوکراین را با شکست بدرقه کند و گام به دور نیمه نهایی بگذارد.

آل سعدی در مبارزه نیمه نهایی مقایل جیانا لطفی از مصر نهاده شد و پس از تساوی 2 بر 2 با قانون سنشو برنده تاتامی شد و به فینال راه پیدا کرد.

پیش از این سارا بهمنیار، رزیتا علیپور، مهدی خدابخشی و بهمن عسگری پیروز به کسب سه مدال برنز شده بودند و مهسا افسانه نیز با شکست در ملاقات رده بندی مسابقات کاتا از دست یابی به مدال بازماند.

کاراته وان امارات با حضور 571 کاراته کا از 85 کشور دنیا از روز آدینه 25 بهمن ماه به مدت سه روز در دبی امارات برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاراته وان امارات، آل سعدی به مدال نقره رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته وان امارات، آل سعدی به مدال نقره رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید