هلاکت 75 تروریست در شمال ادلب

به گزارش وبلاگ زرسید، خبرنگار المیادین از کشته و زخمی شدن شمار زیادی از تروریستها در حمله هوایی جنگنده های روسی به یک مرکز نظامی وابسته به تکفیریها در شمال غرب ادلب اطلاع داد.

هلاکت 75 تروریست در شمال ادلب

المیادین گزارش داد: در حمله هوایی روسیه به مرکز نظامی تروریستهای گروه موسوم به فیلق الشام در جبل الدویله در حومه شمالی ادلب دست کم 25 تروریست کشته شدند.

این در حالی است که گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوری که مقر آن در لندن واقع شده است و وابسته به مخالفان سوری است، ضمن تایید این حمله هوایی به پادگان گروه موسوم به فلیق الشام در منطقه جبل الدویله در شمال غرب ادلب، خاطرنشان کرد که تا به امروز بر اثر این حمله، 56 تروریست کشته و بیش از 100 تن دیگر زخمی شده اند.

منابع وابسته به مخالفان سوری گزارش دادند که آمار کشته ها با توجه به شمار زیاد زخمی ها، در حال افزایش است.

این منابع خاطرنشان کردند که در این پادگان وابسته به فلیق الشام تروریستهایی آموزش دیده بودند.

از سوی دیگر خبرنگار اسپوتنیک خاطرنشان کرد که این حمله از سوی جنگنده های سوری صورت گرفته است.

اسپوتنیک به نقل از یک منبع میدانی گزارش داد: پس از اینکه هواپیماهای شناسایی یک پادگان آموزشی وابسته به گروههای تروریستی که در آن سلاح و مهمات و تجهیزات نظامی زیادی قرار داشت را رصد کردند؛ جنگنده های سوری در سلسله حملات هوایی متمرکز آنرا بمباران کردند که 8 مقر تروریستها از جمله انبار مهمات و سلاح و تعدادی تانک و خودرو زرهی منهدم شدند و تا به امروز 75 تروریست کشته و بیش از 100 نفر دیگر زخمی شده اند.

این منبع میدانی ضمن تکذیب ادعاهای تروریستها مبنی بر اینکه به یک اردوگاه غیرنظامیان حمله شده است، تاکید نمود که مواضعی که هدف حمله هوایی قرار گرفته است در دامنه کوهی در منطقه الدویله که تروریستها آنرا به پادگان آموزشی و انبار مقادیر زیادی سلاح و مهمات تبدیل نموده بودند، قرار داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هلاکت 75 تروریست در شمال ادلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلاکت 75 تروریست در شمال ادلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید