نیویورک پست : ترامپ به خاطر خودت و ملت دست بردار!

به گزارش وبلاگ زرسید، نشریه نیویورک پست آمریکا که از رسانه های حامی دونالد ترامپ بوده هم در سر مقاله ای به این رئیس جمهور آمریکا نسبت به ویرانگر بودن مسیری که در پیش گرفته هشدار داده و از او خواست که از این رویه دست بردارد.

نیویورک پست : ترامپ به خاطر خودت و ملت دست بردار!

نشریه نیویورک پست آمریکا در این سرمقاله خود با تیتر آقای رئیس جمهور به خاطر خودت و ملت دست بردار! به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با اشاره به اینکه یک هفته دیگر و در تاریخ پنج ژانویه موعد برگزاری دور دوم انتخابات کنگره و معین حزب کنترل نماینده مجلس سنا در این دور است می نویسد: متاسفانه شما دل مشغولی روز بعد از آن یعنی ششم ژانویه، زمانی که کنگره در اقدامی فرمالیته آرای کالج الکترال را تایید می نماید را دارید. شما توئیت نموده اید زمانی که جمهوریخواهان شجاعت داشته باشند می توانند نتایج انتخابات را لغو نمایند و به شما یک دور ریاست جمهوری دیگر برای مدت چهار سال را بدهند. به عبارت دیگر شما در حال تشویق یک کودتای ضد دموکراتیک هستید.

این نشریه با حمله به اقدامات و مواضع کمپین و حامیان ترامپ بعد از انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر در راستای به کرسی نشاندن ادعای وقوع تقلب در انتخابات و لغو کردن نتایج آن نوشت: شما از هر گونه حقی برای تحقیق درباره انتخابات برخوردارید. اما بیایید صریح باشیم: این تلاشها هیچ چیزی پیدا نکردند. دو مورد را مثال می زنیم: کمپین شما سه میلیون دلار را برای بازشماری آرا در ناحیه ویسکانسین پرداخت کرد و شما با 87 رای بیشتر باختید. جورجیا نیز دو بازشماری را در این ایالت انجام داد و هر بار پیروزی بایدن تایید شد. این برگه های رای با دست شمارش شدند که خود این باعث رد ادعاهای ناشی از تئوری توطئه در مورد مداخله ونزوئلا در انتخابات می گردد. سیدنی پاول یک شخص دیوانه است. این که مایکل فلن خواهان حکومت نظامی می گردد در سطح خیانت است. این شرم آور است.

نیویورک پست در ادامه این مقاله تصریح می دارد: آقای رئیس جمهور ما درک می کنیم که شما از این که باخته اید عصبانی هستید. اما ادامه دادن این جهت ویرانگر است. ما این پیشنهاد را به عنوان روزنامه ای که از شما حمایت و پشتیبانی نموده می گوییم: اگر شما می خواهید نفوذتان را تحکیم کنید و حتی صحنه را برای بازگشتی در آینده آماده کنید باید خشمتان را به سمت چیزی مفید تر راهنمایی کنید. دست از فکر کردن درباره ششم ژانویه بردارید. آغاز به فکر کردن درباره پنج ژانویه کنید.

نیویورک پست با هشدار به ترامپ در مورد دورنمای شکست دیوید پردو و کلی لافلر در دور دوم انتخابات کرسی های سنا که کنترل این مجلس را به دموکراتها خواهد داد می نویسد: اگر دیوید پردو و کلی لافلر جمهوریخواه در این دور پیروز شوند نخواهند گذاشت که جو بایدن آنچه را که شما رقم زده اید برگرداند.

این روزنامه در ادامه آورده است: حالا یک دولت تحت کنترل انتقام گیران را تصور کنید - نانسی پلوسی در مجلس نمایندگان، چاک شومر در مجلس سنا، جو بایدن در کاخ سفید. مالیاتها چقدر بالا خواهند رفت؟ چه میزان از ابتکارات شما خفه خواهند شد؟ و محض توجه شخصی، آیا شما فکر می کنید آنها چهار سال بعد را صرف شکنجه شما با جلسات استماع و تحقیقات بی اساس نخواهند کرد؟

نیویورک پست نتیجه گیری می نماید: اگر شما اصرار به صرف چهار روز پایانی دولتتان برای تهدید به سوزاندن همه این میراث کنید، شما اینگونه به خاطر سپرده می شوید. نه به عنوان یک انقلابی بلکه به عنوان یک آنارشیستی که مسابقه را نگه می دارد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "نیویورک پست : ترامپ به خاطر خودت و ملت دست بردار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیویورک پست : ترامپ به خاطر خودت و ملت دست بردار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید