خبرنگاران هریس: سه میلیون دانش آموز آمریکایی به اینترنت دسترسی ندارند

به گزارش وبلاگ زرسید، تهران- خبرنگاران- معاون رییس جمهوری منتخب شنبه شب با انتقاد از شرایط آموزش در دولت ترامپ در زمان همه گیری کرونا گفت: نزدیک به سه میلیون دانش آموز آمریکایی به اینترنت خانگی دسترسی ندارند.

خبرنگاران هریس: سه میلیون دانش آموز آمریکایی به اینترنت دسترسی ندارند

به گزارش وبلاگ زرسید، کاملا هریس در پیام توییتری با اشاره به عدم دسترسی دانش آموزان امریکایی به اینترنت نوشت: بسیاری از مدارس مناطق در سال جاری تقلای بسیار کردن تا راه هایی برای دسترسی به دانش آموزان پیدا کنند.

هریس در ادامه اضافه کرد: با بودن همه گیری کرونا و یا نبودن آن، جو بایدن و من متعهد به گسترش دسترسی به هر آمریکایی هستند.

همزمان با فرا رسیدن زمان انتقال قدرت در آمریکا از جمهوری خواهان به دموکراتها، یک مسئله سخت فکر رئیس جمهوری منتخب را به خود مشغول کرده است؛ جو بایدن که در تبلیغات انتخاباتی، وعده داده بود مقابله با کرونا از اولویت هایش خواهد بود، حالا اذعان دارد که کار دشواری پیش رو دارد.

بایدن در هفته گذشته در توئیتی نوشت: اولین 100 روز فعالیت من در کاخ سفید منجر به سرانجام بیماری کووید- 19 نخواهد شد اما می توانیم فرایند گسترش آن را کُند کنیم، زندگی ها را نجات دهیم و به زندگی با عزیزان مان بازگردیم.

رئیس جمهوری منتخب آمریکا در ادامه طی توییت دیگری شرح داد: لازم است کنگره هم اینک در مورد بسته حمایتی مربوط به کووید -19 اقدام کند. مردم آمریکا نمی توانند منتظر بمانند.

این توییت های بایدن پس از آن منتشر شد که وی به تازگی استفاده از ماسک، واکسیناسیون نظامیان آمریکایی و بازگشایی بیشتر مدارس را جزو برنامه 100 روزه خود برای مبارزه با کرونا گفت.

بایدن بر این مسئله تاکید کرده است که همه باید در این 100 روز از ماسک استفاده کنند؛ به تمامی نظامیان آمریکا واکسن تزریق شود و بیشتر مدارس آمریکا در 100 روز نخست دولت او در صورتی که کنگره اقدام کند بازگشایی خواهند شد.

از روز دوشنبه هفته گذشته واکسن کرونا (فایزر) در بیمارستان های آمریکا توزیع شد. البته استفاده از این واکسن قبلاً در انگلیس آغاز شده و بروز برخی حساسیت های شدید ناشی از استفاده این واکسن بر روی برخی افراد، نگرانی هایی را ایجاد کرده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران هریس: سه میلیون دانش آموز آمریکایی به اینترنت دسترسی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هریس: سه میلیون دانش آموز آمریکایی به اینترنت دسترسی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید