لحظه تصادف اتوبوس با مأمور پلیس رانندگی!

به گزارش وبلاگ زرسید، ایستادن مأمور پلیس رانندگی در محل نامناسب در تقاطع شلوغ موجب تصادف شدید اتوبوس با او شد.

لحظه تصادف اتوبوس با مأمور پلیس رانندگی!

به گزارش خبرنگار ، ایستادن یک مأمور رانندگی در محل نامناسب یک تقاطع شلوغ موجب شد تا او دچار حادثه گردد. این مأمور پلیس که هویتش کولدیپ سینگ اعلام شده در وسط یک تقاطع شلوغ ایستاده بود که ناگهان یک اتوبوس با او برخورد کرد. این حادثه در تاریخ 23 نوامبر و در تقاطع شلوغ کالی باری در منطقه چاندیگرا هند رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تقاطع ضبط شده چگونگی وقوع این تصادف را به تصویر می کشد. در این ویدئو این مأمور که سینگ نام دارد در حالی که در وسط تقاطع ایستاده و در حال علامت دادن به رانندگان برای نظم دادن به عبور و مرور است دیده می گردد. لحظاتی بعد راننده یک اتوبوس که قصد گردش به سمت راست را داشت پس از تغییر راستا با این مأمور برخورد کرد. این ویدئو نشان می دهد در حالی که سینگ پشت به اتوبوس ایستاده است پس از برخورد اتوبوس، چند متر جلوتر پرتاب می گردد. خوشبختانه راننده اتوبوس پیروز به کنترل خودرو شد و پس از برخورد توانست اتوبوس را متوقف کند.

بلافاصله تعدادی از شاهدان عینی و رانندگان به یاری این پلیس آمدند و او را با یک خودروی شخصی به بیمارستان منتقل کردند. بنا به گزارش رسانه های محلی هند با وجود آنکه این مأمور در این حادثه دچار آسیب شد اما شرایط او مساعد است. این مأمور رانندگی شکایتی را علیه راننده اتوبوس مطرح نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لحظه تصادف اتوبوس با مأمور پلیس رانندگی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه تصادف اتوبوس با مأمور پلیس رانندگی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید