قطعه ای که کیوان ساکت به مردم تقدیم کرد

به گزارش وبلاگ زرسید، کیوان ساکت در راستای پیوستن به پویش مشاهنر، برای قدردانی و تشویق مردم به خانه ماندن در این روزهای سخت، ویدیویی را از نواختن سه تار ضبط و منتشر کرد.

قطعه ای که کیوان ساکت به مردم تقدیم کرد

به گزارش وبلاگ زرسید، کیوان ساکت در ابتدای ویدیوی خود گفت: با درود و مهر به همه هموطنان عزیزم و خجسته باد برای نوروز 99. امیدوارم که همه هموطنان، همه نیک مردمان و نیک اندیشان در تندرسی به سر ببرند و شادان و سلامت باشند. درود فراوان می فرستم به همه کسانی که با ماندن در خانه و شکیبایی و صبر پیشه کردند و تندرستی را برای خود و هموطنانشان به ارمغان می آورند. این قطعه را به همه مردم خوب کشورم در راستای پویش مشاهنر تقدیم می کنم، برای اینکه بگویم ما نیز در منزل می مانیم و به تندرستی هموطنان خود اهمیت می دهیم.

کیوان ساکت، آهنگساز، نوازنده تار و سه تار، نویسنده و مدرس موسیقی است. او اولین درس های موسیقی را از منوچهر زمانیان و سپس حمید متبسم در مشهد آموخت.

ساکت در سال 1375 گروه وزیری را تأسیس کرد و آثار زیادی را با این گروه اجرا نموده است. او در سال 1369 به دعوت پرویز مشکاتیان به عنوان تک نواز به گروه عارف دعوت شد و حاصل این همکاری آثاری است نظیر افشاری مرکب، افق مهر، وطن من با صدای ایرج بسطامی، و مقام صبر از ساخته های مشکاتیان با تکنوازی تار و سه تار ساکت و آواز علیرضا افتخاری.

از دیگر فعّالیت های او به کُنسرت های متعدد در داخل و خارج از ایران می توان اشاره نمود. وی ارکستر عظیم کیوان ساکت را تأسیس نموده با بیش از 60 نوازنده و خواننده که کنسرت های متعددی را در تهران و مشهد و بیشتر شهرهای ایران و دنیا اجرا نموده است. کتاب های ردیف نوشته شده توسط او، توسط مدرسان تار و سه تار تدریس می گردد.

در این قسمت می توانید ویدیو سه تار نوازی ساکت را مشاهده کنید:

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قطعه ای که کیوان ساکت به مردم تقدیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعه ای که کیوان ساکت به مردم تقدیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید