قاسمی نژاد: نکونام حرفه ای است و خوشحالیم که با او کار می کنیم

به گزارش وبلاگ زرسید، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: جواد نکونام یک مربی فوق العاده حرفه ای است و همه ما خوشحالیم که با این مربی کار می کنیم.

قاسمی نژاد: نکونام حرفه ای است و خوشحالیم که با او کار می کنیم

محمد قاسمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ زرسید، درباره پیروزی تیمش برابر ماشین سازی تبریز گفت: بعد از برد برابر استقلال، شکست دادن ماشین سازی هم برای ما بسیار مهم بود. می دانستیم با تیمی بازی می کنیم که می خواهد با 11 نفر دفاع کند و کادر فنی هم نکات لازم را در مورد تیم حریف به ما گفته بود. وقتی گل اول را خوردیم، کار کمی سخت شد، ولی تمرکز خودمان را از دست ندادیم و با آرامش فوتبال بازی کردیم.

این بازیکن ادامه داد: خیلی راحت به هم پاس می دادیم و دنبال رسیدن به گل بودیم. خوشبختانه در نهایت با زدن دو گل پیروز شدیم تا طرفداران فولاد که جایشان در استادیوم خالی بود، را مسرور کنیم. می دانیم که آنها تیم شان را دعا می نمایند و هدف بازیکنان و کادر فنی هم این است که طرفداران را مسرور نمایند.

قاسمی نژاد در مورد پنج پیروزی متوالی فولاد در لیگ برتر و شانس رسیدن این تیم به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: در هر بازی استراتژی خاصی داریم و بچه ها واقعا زحمت می کشند تا خواسته های کادر فنی را در زمین پیاده نمایند. بازی به بازی جلو می رویم و می خواهیم از فوتبال لذت ببریم. کاری هم به نتایج و شرایط دیگر تیم ها نداریم. امیدوارم در سرانجام فصل یک صندلی بسیار خوب را به دست بیاوریم.

هافبک فولاد با تمجید از سرمربی این تیم تاکید نمود: من قبلا هم با آقا جواد کار کردم و باید بگویم که او یک مربی فوق العاده حرفه ای است. نکونام در زمین و بیرون از زمین فوتبال به خوبی بازیکنانش را کنترل می نماید و حواسش به همه چیز است. همه ما مسروریم که با این مربی و همکارانش کار می کنیم. بازیکنان فولاد این را درک می نمایند که با چه مربیان عظیمی در این تیم کار می نمایند. ما همواره از آنها چیزهای جدید یاد می گیریم.

قاسمی نژاد در مورد حاشیه های ملاقات با استقلال و اینکه بعضی مسائل توسط کادر فنی آبی پوشان در مورد جواد نکونام مطرح شد، گفت: وقتی تیم های عظیم مثل استقلال یا پرسپولیس شکست می خورند، ممکن است چنین حاشیه هایی را ایجاد نمایند. آنهایی که جواد نکونام را از نزدیک می شناسند، به خوبی می دانند که او کارش را بلد است و یک مربی عظیم است. عملکرد نکونام در زمان بازیگری و حالا که مربیگری می نماید، تعیین و روشن است. مسائلی که در مورد آقا جواد عنوان شد، خنده دار و غیر منطقی بود. او به ما یاد داده که کاری به حاشیه ها نداشته باشیم و فقط دنبال هدف های مان باشیم. ما در فولاد با یک مربی فوق العاده حرفه ای کار می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قاسمی نژاد: نکونام حرفه ای است و خوشحالیم که با او کار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی نژاد: نکونام حرفه ای است و خوشحالیم که با او کار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید