فرکی: شرایط دو تیم در جدول سخت است

به گزارش وبلاگ زرسید، حسین فرکی سرمربی پیکان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر گفت: صعود دو نماینده کشورمان به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تبریک میگویم. ما در ملاقات رفت مقابل شاهین باید برنده می شدیم اما در انتهای بازی، یک امتیاز کسب کردیم. ملاقات برگشت ما مقابل این تیم شرایط فرق می نماید. تیم شاهین تغییراتی داشته است و شرایط دو تیم جدول سخت است و این بازی را مهم می نماید. عدم برنامه ریزی موجب شد ما در نیم فصل اول نتوانیم امتیازات لازم را به دست آوریم.

فرکی: شرایط دو تیم در جدول سخت است

او ادامه داد: تمرکز را روی این بازی است تا در این بازی خانگی بتوانیم پیروز میدان باشیم. دو تیم صندلی خوبی در جدول ندارند و بهتر شدن شرایط خود این انگیزه را دارند تا پیروز بازی باشند. یک سری اتفاق هایی در فوتبال می افتد که من آن را شرح نمی دهم چون وقتی از حق خودمان حرف می زنیم محروم می شویم و این ما را می ترساند. شما می بینید با یک مصاحبه جریمه می شویم و کسی در این رابطه جوابگو نیست که به خاطر اشتباهاتش استعفا دهد اما ما چون مربی هستیم باید جوابگو باشیم و به این خاطر من صحبتی نمی کنم.

فرکی درباره اینکه محمود شیعی به او اولتیماتوم داده است، اعلام نمود: هیچکس به من اولتیماتوم نداده است. تیم پیکان تغییراتی داشته است اما تا به حال نتیجه نداشته است. من تمام عمرم را در فوتبال بودم و در این راه درآمد و ضرر داشتم اما به این مسائل توجه نمی کنم و کار خودم را انجام می دهم. اگر اولتیماتومی هم برایم پیش بیاید برایم مهم نیست و اهمیتی برایم ندارد که در این فوتبال باشم یا نباشم اما تا وقتی که هستم دوست دارم که موثر عمل کنم.

سرمربی پیکان درباره شرایط جابجایی تیمش گفت: در جابجایی اتفاقی برای ما نیفتاد و از سهمیه بزرگسال خود دو جای خالی باقی مانده است اما زور و پول قدرت هم نداریم که بخواهیم بازیکن با کیفیت بگیریم و جای های خالی را پر کنیم.

او درباره اشتباهات داوری نیز یادآور شد: برای من درفوتبال خیلی اتفاقات افتاده اما سعی کردم به داوری احترام بگذارم اما شما دیدید در بازی قبلی پنالتی به ضرر ما گرفته شد. ما در شهرستان ها به تمام نشست ها می رسیم تا به رسانه ها احترام بگذاریم و دوست داریم زحمت و هزینه ای که کادر فنی می نماید، دست خوش اشتباهات داوری نگردد. وقتی می بینیم در کمیته داوری اختلاف وجود دارد، گناه ما دیگر چیست و چرا ما باید جریمه شویم؟ من این زحمت ها را در مقابل یک اشتباه داور م بینم و اینکه چه کسی باید جوابگوی اشتباهات داور باشد، هنوز برای من سوال است.

فرکی در انتها درباره اخباری مبنی بر حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر سرمربی تیم ملی شده باشند به او تبریک میگویم و برای هر کسی که قصد دارد سرمربی تیم ملی گردد، حالا چه داخلی یا خارجی باشد، آرزوی موفقیت میکنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرکی: شرایط دو تیم در جدول سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: شرایط دو تیم در جدول سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید